Public relations dla sektora medycznego. Na co zwrócić uwagę?

W każdej branży, działania z zakresu public relations są jednym z trudniejszych elementów budowania wizerunku. Dzięki sprawnemu postępowaniu w tym obszarze, Twój gabinet może sporo zyskać. Błędne działania, mogą nie tylko nie przynieść pozytywnych skutków, a nawet zaszkodzić wizerunkowi firmy. Prawda jest taka, że niezależnie co robisz w jakimś stopniu wpływasz na PR swojej firmy.…

Mów po ludzku! Czyli o języku na blogu medycznym

Skomplikowane figury językowe i zbyt fachowa terminologia często składają się na treści, które dla większości ludzi są niezrozumiałe. Jest to rodzaj języka, którego używa się w opracowaniach naukowych i wśród specjalistów danej branży. Jeśli chcesz dotrzeć z usługami medycznymi do pacjentów, musisz dostosować język do ich oczekiwań, przyzwyczajeń oraz… błędów, które popełniają – czasami zupełnie…

Czy każda Twoja podstrona to Strona Docelowa?

Strona internetowa nie powinna ograniczać się wyłącznie do funkcji informacyjnej. Witryna, to ogromny zasób marketingowy, który może przyprowadzić pacjentów do Twojego gabinetu.  struktura oraz przekaz stron powinny być czytelne, ale też inspirujące. Czym jest landing page i czy każda strona Twojej witryny powinna mieć jej cechy? Co to jest strona typu Landing Page? Landing page…

Kto jest personą Twojego centrum medycznego?

Kim jest persona? Działania marketingowe bez wiedzy o użytkowniku strony WWW, prowadzone w kierunku „uśrednionego” odbiorcy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.  Można to porównać do listu pisanego do osoby o której nic nie wiesz. Działając w ten sposób jesteś w stanie przekazać mu swoje intencje, ale z pewnością nie wiesz, czego on sam od Ciebie oczekuje.…

Wywiad z lekarzem wypromuje centrum medyczne

Dobre treści, czyli przyciągający content marketing, to obecnie jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingu internetowego. Najlepsze treści na stronie to takie, które są poszukiwane, które angażują i przynoszą korzyści zarówno odbiorcom, jak i placówce medycznej. Tworząc je warto wybierać pośród wielu form i sprawdzać, które z nich przyciągają największą uwagę. Wywiad lub rozmowa z lekarzem…

Nisza na rynku medycznym. Znajdź ją i wykorzystaj.

Popyt na usługi medyczne był, jest i będzie zawsze. To oczywiste, że nie każda specjalizacja cieszy się takim samym zainteresowaniem pacjentów, jednak absolutnie każda z nich jest potrzebna i przez nich poszukiwana. Popyt na usługi medyczne nie jest równoznaczny z faktem, że wystarczy po prostu „być” na rynku medycznym. Aby osiągnąć sukces trzeba pamiętać o…

Człowiek w Centrum Medycznym czyli w centrum Twojej uwagi

Działanie marketingu dla placówki medycznej powinno mieć charakter całościowy, bez pomijania żadnego z elementów. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że wszystkie trybiki tej machiny działają prawidłowo i współgrają ze sobą. Marketing cyfrowy to w dużej części analiza i twarde dane bez których trudno byłoby skutecznie go prowadzić. Managerowie placówek medycznych i zespoły marketingu często zapominają…

Dlaczego marketing dla Twojego gabinetu nie działa?

Pewnie już dano wiesz, że bez marketingu w internecie, ciężko będzie Ci zdobywać tylu pacjentów ile chciałbyś przyjąć. Tradycyjne podejście zawiodło, a podglądając konkurencję widzisz, że dobra strategia przynosi zadowalające efekty. Decydujesz się na podjęcie pierwszych kroków. Samodzielnie lub z pomocą agencji marketingowej próbujesz swoich sił i otwierasz się na pacjentów w wirtualnym świecie. Mija…

Chirurg plastyk na warszawskim rynku medycznym

  W Polsce trudno o większy rynek usług medycznych niż w Warszawie. Stolica Polski i jednocześnie największe miasto, liczące ponad 2 miliony ludzi to miejsce, gdzie świetnie prosperować może wiele klinik i gabinetów. Jak w każdym kraju, to w stolicy dzieje się najwięcej pod każdym względem. Różne branże mieszają się, konkurują ale też i współpracują…

Jak ściągnąć pacjentów ze Szczecina do Cieszyna?

Google zrobiło wielu małym firmom wielką przysługę, umożliwiając optymalizację strony pod tak zwane wyszukiwanie lokalne. Dzięki niemu, lokalne firmy z takich branż jak gastronomia,  salony fryzjerstwo, kosmetyka lub gabinety lekarskie miały szansę przebicia się pośród milionów podobnych stron i uzyskania widoczności wśród lokalnych klientów. Co jednak, jeśli chcemy i mamy możliwość świadczenia usług dla konsumentów…