Jak dotrzeć do dużej liczby pacjentów, aby przyszli do Twojego gabinetu?

Lekarz nie może być bezpośrednim sprzedawcą swoich usług. Nie pozwala na to prawo polskie ani etyka. Jako marketer nie bardzo rozumiem powody, dla których tak jest, ale podobno z prawem , podobnie jak z wyrokiem sądu, się nie dyskutuje. Więc pozostawiam to bez komentarza. Prowadząc prywatną praktykę lekarską, powinieneś jednak myśleć biznesowo i starać się…

Jak nazwać firmę medyczną, aby zapamiętali ją pacjenci?

Nazwa gabinetu lekarskiego, jest kluczowa dla marketingu zarówno tradycyjnego, jak i  internetowego lub obecnie – cyfrowego. Nazwa powinna być starannie dobrana choćby z powodu niezmienności – w końcu na wybranej nazwie zbudujesz swoją markę latami, a jej zmiana potem może być kłopotliwa i na pewno kosztowna. Zanim otworzysz gabinet lekarski, dobrze pomyśl nad nazwaniem go…

O czym pisać na stronach medycznych, jeśli nie o medycynie?

Witryna medyczna gabinetu lub poradni lekarskiej to w rzeczywistości serwis pierwszego kontaktu. Zanim pacjent zadzwoni i o cokolwiek zapyta, zazwyczaj ma już szansę dowiedzieć się o najbardziej interesujących go sprawach ze strony. Co na pewno musi być na Twojej stronie WWW? Przede wszystkim dane kontaktowe, czyli: Imię i nazwisko, tytuł naukowy Specjalizacja, ewentualnie podspecjalizacja Zakres…

Idealna strona internetowa dla lekarza – jaka powinna być?

Rynek usług medycznych w ostatnich latach bardzo się zmienił. Lekarze wiedzą już, że dobra poczta pantoflowa nie wystarczy i aby funkcjonować na rynku medycznym, trzeba pozwolić  pacjentom znaleźć i poznać siebie przez internet. Pierwszą i najważniejszą rzeczą jeśli chcesz zaistnieć w internecie jest strona internetowa. Idealna witryna powinna nie tylko spełniać funkcję informacyjną. Oto najważniejsze…