Podziel się tą treścią... Dzięki :)

Marketing centrum wellness

Gabinety i centra wellness oraz innych form medycyny alternatywnej to relatywnie nowe zjawisko w polskiej przestrzeni gospodarczej. Jeżeli prowadzisz tego typu placówkę, z pewnością zależy Ci na dotarciu do nowych klientów oraz zachęceniu ich do skorzystania z Twojej oferty. Niezależnie, czy działania skupione są na masażu, terapiach w spa lub saunie czy innych metodach poprawy samopoczucia, najważniejsze czego potrzebuje twój biznes to strategia.

Strategia marketingowa

Powrót do zdrowia po przebytej chorobie, uzupełnienie fizjoterapii lub rehabilitacji lub zwyczajnie chęć poprawy samopoczucia powodują, że pacjenci poszukują usług typu wellness. Współpracując z naszymi Klientami staramy się bardzo dobrze zrozumieć ich model biznesowy i zaproponować odpowiednią strategię marketingową. Jest ona wysokopoziomowym planem – swego rodzaju mapą drogową, która pozwoli na stworzenie szczegółowych taktyk operacyjnych. Taktyki te mogą być modyfikowane i zmieniane na przestrzeni kwartału lub roku, jednak strategia określa Twoje cele biznesowe i w tym sensie zmienia się ją niezwykle rzadko. Umożliwia za to łatwą kontrolę czy podjęte przez nas działania realizują Twoje cele i w jakim stopniu.

Strona internetowa dla wellness

Stanowi zwykle jednorazowy wydatek rzędu kilku tysięcy zł. To co zyskujesz to sprawne, precyzyjne i dające się kontrolować narzędzie marketingowe. Tworzymy serwisy WWW w oparciu o Twoją ofertę dla usług wellness. Zadbamy zarówno o wygląd Twojej witryny jak i o jej funkcjonalności. Przywiązujemy wielką wagę do łatwości zarządzania treścią, dobrej prezentacji na wszystkich urządzeniach: komputerach, smartfonach i laptopach. Sprawimy, że jej konstrukcja będzie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Blogowanie

Marketing treści to jeden z najważniejszych trendów jeśli chodzi o promowanie stron WWW w dzisiejszych czasach. Tworzymy ciekawe treści dopasowane do grupy docelowej klientów naszych Klientów. Dzięki częstym publikacjom przynajmniej jeden raz w tygodniu użytkownicy Twojej strony będą zaglądać co jakiś czas szukając porady, inspiracji, kuponów dla Twoich usług. Centra i gabinety wellness mają bardzo duży potencjał pod tym względem – dotrzemy do właściwej grupy docelowej, będziemy prowadzić spójną komunikację z użytkownikami dbając o pozytywny wizerunek Twojej marki w sieci.

Facebook (fanpage)

Media społecznościowe to dzisiaj także świetny kanał komunikacji i bardzo mocne wsparcie dla marketingu i sprzedaży usług i towarów. Stworzymy zgrabny fanpage Twojego centrum wellness. Facebook jako narzędzie, obok pozycjonowania, to jeden z najbardziej celnych kanałów marketingowych umożliwiających dotarcie do klienta. Będziemy dbali o jego aktualizację równolegle z tworzeniem treści na blogu, stronie WWW lub nawet częściej. Zaproponujemy i przeprowadzimy skuteczne i celne kampanie reklamowe zwiększające zasięg kierując je bezpośrednio do osób zainteresowanych usługami takimi jak sauna, spa czy masaże, a także medycyna naturalna.

Mocna Marka Wellness

W strategii marketingowej, poza jasnym określeniem celów sprzedażowych, praktycznie zawsze rekomendujemy odniesienie do systemu wartości jaki stoi za określonym biznesem. Dzięki sprawnej komunikacji marki wzbudzasz nie tylko większe zaufanie na rynku lecz stopniowo jesteś w stanie podnieść ceny swoich usług, ponieważ klienci podświadomie wiedzą, że za określoną jakością stoją także wyższe koszty. To tylko jedna z wielu korzyści jaką możesz pozyskać inwestując w mocną markę swojej placówki wellness.  Tworzymy spójne i dobrze skoordynowane taktyki strytellingowe: opowiadając Twoją historię zaprzyjaźniamy Cię z Twoim klientem. Na każdym etapie sprawdzamy czy określona taktyka jest skuteczna i w razie potrzeby zmieniamy ja lub modyfikujemy tak, aby spełniała Twoje nadrzędne cele biznesowe.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.