Marketing chirurgii plastycznej i estetycznej

Pośród wielu specjalizacji lekarskich, jedną z najbardziej skomercjalizowanych jest chirurgia plastyczna i estetyczna. Prowadzimy działania marketingowe dla gabinetów chirurgicznych prowadzące do pozyskania pacjentów zainteresowanych zabiegami.

W szczególności zajmujemy się:

Strategią działań marketingowych

Wiemy, że zmienia się struktura polskiego społeczeństwa i liczba osób korzystających z dobrodziejstw chirurgii plastycznej stale rośnie. Dzisiaj operacja plastyczna nosa, korekcja odstających uszu, czy podniesienie lub powiększenie biustu to już przywilej nie tylko celebrytów lub osób wyjątkowo zamożnych. Jednocześnie rosną też  i zmieniają się wymagania pacjentów. Strategia działań dla gabinetu chirurgii plastycznej to właściwie zawsze wstępny etap naszej pracy. Staramy się umówić na spotkanie lub choćby rozmowę zdalną poprzez Skype lub inny zdalny komunikator. To dla nas ważny moment, żeby móc wysłuchać Klienta i dowiedzieć się jakie są jego oczekiwania. Następnie przedstawiamy swoje pomysły i proponujemy konkretne taktyki w działaniach.

Strona WWW

Jeśli już ją masz, to bardzo dobrze. Ponieważ jest to najważniejsze narzędzie pracy w marketingu internetowym, przeprowadzamy jej audyt pod względem funkcjonalności i gotowości do pozycjonowania (np. możliwość jej przeglądania na smartfonach). To co okazuje się potrzebne i możliwe do poprawienia – możemy poprawić. Jeśli jednak serwis WWW mocno odbiega od obecnych standardów, proponujemy jej wykonanie od nowa. Wówczas już od początku poza projektem graficznym i świeżym nowoczesnym wyglądem, zadbamy o jej optymalizację SEO, a także pełną używalność (usability) na wszystkich urządzeniach – komputerach, smartfonach i tabletach. Wiemy bowiem, że już ponad połowa ruchu jaki dociera na strony lekarzy to wejścia pacjentów z użyciem urządzeń mobilnych.

Social media

Dbamy o wizerunek naszych Klientów. Dbamy także o ich komunikację z pacjentem. Dlatego proponujemy prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Pokolenie milenialsów (dzisiejsi 30+ latkowie) to ważna grupa odbiorców, która regularnie (codziennie, a przy użyciu smartfonów – kilka razy dziennie) przegląda profile wielu firm i instytucji. Jest to więc również atrakcyjny kanał dla gabinetu chirurgii estetycznej lub plastycznej do wywołania i zwiększania świadomości swojej obecności na rynku. Dzięki emisji atrakcyjnych dla czytelnika treści – więcej osób będzie mieć szansę przeczytać Twoją ofertę.

Sieć reklamowa AdWords

Dzięki sieci reklamowej AdWords, pomożemy dotrzeć Twojej marce nawet bardzo daleko od Twojego gabinetu i zdecydowanie do osób, które są zainteresowane poprawą swojego wyglądu. Ten typ marketingu pozwala ze znakomitym skutkiem konkurować o uwagę pacjenta nawet z bardzo silną konkurencją. W dodatku z pełną kontrolą nad miesięcznym budżetem i możliwością reagowania.

Remarketing

Jeśli już ktoś widział stronę Twojego gabinetu chirurgii plastycznej (obojętne czy z naszym udziałem czy samodzielnie na nią trafił), możemy zadbać, aby sobie o niej przypominał. Stworzymy ciekawe i pomysłowe przypomnienia remarketingowe pojawiające się w tysiącach stron partnerskiej sieci AdWords oraz na wielu serwisach Google jak YouTube. Dzięki nim użytkownik wróci na Twoją stronę, co zwiększa szansę, że stanie się Twoim pacjentem. To naprawdę dobrze działa.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.