Podziel się tą treścią... Dzięki :)

Marketing B2B (sprzedaż do klienta biznesowego) i B2C (sprzedaż do konsumenta) różnią się między sobą pod wieloma względami. Jedna z kluczowych różnic leży w obszarze podejmowania decyzji zakupowej. Firmy prowadzące sprzedaż sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego nastawione są na sektor B2B - ich klientami często są jednoosobowe gabinety lekarskie, ale także centra medyczne czy wręcz szpitale. Oferując sprzęt za cenę kilkadziesiąt lub kilkaset tysięcy złotych warto pamiętać, że kupcy do podjęcia decyzji zakupowej potrzebują zwykle czasu oraz szeregu dodatkowych informacji. Często w decyzji takiej uczestniczy zespół osób

Strategia marketingowa

Podczas wszystkich działań marketingowych warto mieć przygotowany plan długoterminowy odnoszący się do głównych celów biznesowych określany jako strategia marketingowa. Niezależnie czy dostarczasz sprzęt dla bloków operacyjnych, wyposażenie oddziałów szpitalnych, czy też specjalistyczną aparaturę diagnostyczną lub inny sprzęt dla gabinetów lekarskich, Twój plan będzie dotyczył dotarcia do określonej ilości klientów o określonym potencjale zakupowym. W trakcie współpracy pomagamy przygotować oraz okresowo monitorować strategię marketingową, służymy swoim doradztwem. Twoja strategia marketingowa staje się poniekąd wysokopoziomowym planem działań taktycznych dla nas i wskazuje jakie mamy możliwości i pozwala proponować kolejne kroki co do konkretnych akcji jakie podejmujemy.

Strona z ofertą na sprzęt medyczny

Z całą pewnością najważniejszym narzędziem marketingowym, jakim powinni dysponować dostawcy sprzętu medycznego lub rehabilitacyjnego, jest strona WWW. Prowadzimy audyty dla już istniejących stron internetowych. Wskazujemy miejsca, gdzie należy zoptymalizować witrynę lub ją poprawić. Na przykład pod kątem SEO, aby można osiągnąć wysokie pozycje w wynikach zapytania Google. Innym ważnym elementem jest poprawa funkcjonalności i optymalizacja ścieżki sprzedażowej, aby potencjalny klient z łatwością docierał do miejsca, gdzie należy zadzwonić lub wysłać zapytanie ofertowe. Wynikiem audytu jest dokument, który zawiera rekomendacje dotyczące poprawek jakie należy wykonać. Na tej podstawie Ty lub Twój zespół webmasterów możecie poprawić stronę internetową. Dla Klientów, którzy nie mają strony lub poprawki byłyby zbyt kosztowne projektujemy i możemy wykonać nową witrynę internetową dopasowaną do działań, jakie będą podejmowane w ramach strategii marketingowej.

Treść na stronie

Dostarczasz sprzęt wysokiej jakości - przeznaczony do bardzo specjalistycznych celów medycznych lub rehabilitacyjnych. Z całą pewnością wiesz, jakie ma parametry, zwłaszcza, że prawdopodobnie otrzymujesz od producentów pełną dokumentację techniczną. Jednak jako dystrybutor  możesz przypuszczać lub wiesz to na pewno, że firm podobnych Twojej na terenie Polski jest więcej. Zatem publikacja katalogu wyrobów zawierającego te same opisy, które można znaleźć na różnych stronach internetowych w żaden sposób nie wyróżnia Twojej oferty. Tworzymy unikalne opisy dla produktów. Nasi copywriterzy mają szeroką wiedzę techniczną, medyczną a także posługują się bardzo sprawnie językiem polskim. Dzięki temu tworzymy bardzo dobrej jakości teksty, które z pewnością wyróżnią Twoją ofertę od konkurencji i dopasują się do wymagań pozycjonowania.

Pozycjonowanie i AdWords

Dotarcie do klienta: lekarza lub centrum medycyny lub ośrodka rehabilitacji jest jednym z ważniejszych elementów strategii marketingowej. Abyś mógł podjąć kolejne działania, najpierw Twoja oferta musi być odnaleziona. W sektorze B2B jednym z najważniejszych kanałów marketingowych jest wyszukiwarka Google, ponieważ to tutaj zwykle kupcy rozpoczynają swój research zanim podejmą inne sposoby odnalezienia dobrej oferty na sprzęt lub wyposażenie do swoich placówek. Prowadzimy pozycjonowanie stron naszych Klientów praktycznie od samego początku współpracy, kiedy tylko ich strona WWW na to pozwala. Osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki jest procesem długofalowym nastawionym na efekty w ciągu kilku miesięcy. Zanim to nastąpi, możemy przygotować i wdrożyć kampanie AdWords, dzięki którym będziesz mógł skorzystać z wyników wyszukiwania praktycznie od pierwszych dni naszej współpracy. Jeżeli prowadziłeś taką kampanię samodzielnie być może już wiesz, że praktycznie każdy budżet AdWords można przepalić, a efekty mogą nie zawsze być zachwycające. Dzięki współpracy z nami otrzymasz nie tylko spójną i efektywną kampanię AdWords, lecz także zadbamy o Twoją wiedzę dotyczącą poprawy konwersji, co wpłynie na większa ilość zapytań oraz Twoją sprzedaż.

Social media

Dobierzemy odpowiednie media społecznościowe dla Twojego biznesu. Prowadzimy kampanie w platformach społecznościowych takich jak: LinkedIn, Facebook, Google+, czy Twitter. Zadbamy o to, aby rozwijać profile, a tym samym Twoim czytelnikom dostarczać cyklicznie świeże porcje ciekawych informacji branżowych i handlowych. Dzięki temu wzmacniamy Twoją pozycję eksperta i umacniamy zaufanie do Twojej marki.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.