Podziel się tą treścią... Dzięki :)

W Polsce obecnie jest co najmniej kilka specjalizacji lekarskich, które z powodzeniem mogą prowadzić praktykę prywatną. Z całą pewnością należą do niej także okuliści. Prowadzimy strategiczne działania marketingowe dla gabinetów i poradni okulistycznych. Od początku współpracy z Klientem naszym nadrzędnym zadaniem jest dostarczanie mierzalnych efektów, które są jasno zdefiniowane i pozwalają osiągnąć główne cele biznesowe. Jeżeli prowadzisz gabinet lub klinikę okulistyczną z pewnością wiesz od dawna jak ważny jest marketing dla okulisty.

Strona internetowa

Strony WWW dla okulistówPo wyznaczeniu koncepcji działań i głównych kierunków w strategii marketingowej przychodzi czas na ich realizację. Jednym z najważniejszych narzędzi dla Twojego marketingu i sprzedaży jest Twoja własna strona WWW. Ona powinna być wizytówką tego co oferujesz, ale także głównym miejscem do którego trafią Twoi obecni i przyszli pacjenci. Trafią, o ile ją odnajdą. Dlatego ważne jest, aby była dobrze skonstruowana. Być może masz już własną stronę. Jeśli tak, podeślij proszę jej adres, a sprawdzimy zupełnie za darmo, czy jej konstrukcja pozwala na wdrożenie skutecznego planu marketingowego. Prześlemy do Ciebie raport, który da Ci jasną odpowiedź czy wszystko

Jeżeli trzeba będzie ją poprawić – pomożemy to zrobić lub wykonamy ją całkiem od nowa. Nie zawsze opłaca się coś poprawiać. Czasami taniej i szybciej jest zrobić to od nowa.

AdWords i reklama

AdWords i reklama okulistówWitryny internetowe, które mają niedługi „staż” w sieci nie są jeszcze nikomu znane, podobnie jak nowe marki na rynku. Jedną z metod dotarcia do pacjenta jest reklama. Przygotowujemy kampanie AdWords Search dla gabinetów okulistycznych. Umożliwiają one dotarcie bezpośrednio do użytkownika, który poszukuje usług medycznych w Google. Dla utrwalenia wizerunku marki tworzymy także szeroko-zasięgowe kampanie reklamowe AdWords Display oraz Facebook Ads, które pozwalają na wyświetlanie Twojej oferty dopasowanej do zainteresowań potencjalnego pacjenta. Ten typ reklamy umożliwia także działania retargetingowe, czyli prezentację Twoich reklam w ramach przypomnienia dla tych którzy już odwiedzili stronę WWW Twojej placówki.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie stron okulistówPraktycznie od pierwszego dnia współpracy uruchamiamy długofalową taktykę pozycjonowania witryny WWW w wynikach wyszukiwania organicznego w Google. Jej efekty nie są widoczne natychmiast, jednak po pewnym czasie Twoja strona zaczyna się pojawiać jako wyniki zapytania Google dla osób które poszukują okulisty w pobliżu miejscowości, gdzie prowadzisz praktykę lekarską. Z punktu widzenia efektywnego marketingu da okulisty jest to jedna z najmocniejszych taktyk. Dlatego włączamy ją w każdym pakiecie naszej współpracy. Wiemy bowiem, że dla pacjentów ich własne poszukiwania są najbardziej cenne. To także ogromna szansa dla gabinetów okulistycznych, kiedy nie są jeszcze powszechnie znane na rynku.

Facebook i media społecznościowe

Social media dla okulistówSocial media to nie tylko strony internetowe – to społeczne zjawisko, które od roku 2009 eksplodowało głównie za sprawą pojawienia się Facebooka i bardzo szybkiego rozwoju tego typu platform. Dla części użytkowników sieci to 70% czasu jaki spędzają online zarówno przy komputerze jak i z udziałem swoich smartfonów. Tworzymy kampanie komunikacyjne placówek okulistycznych oparte o social media. Dzięki tej komunikacji zyskujesz możliwość nie tylko zaprezentowania swojej oferty medycznej, ale także nawiązania wirtualnej relacji pomiędzy pacjentem a Twoją marką. Zakładamy profile na Facebooku, LinkedIn, Google+, Twitterze i innych social mediach oraz tworzymy krótkie ciekawe informacje z zakresu oferty oraz zainteresowań pacjentów z okulistyki.

Blog okulistyczny

Blog okulistyczny jako strategiaProwadzimy blogi tematyczne wspierające działania sprzedażowe. Dzięki temu Twoi obecni i przyszli pacjenci będą mogli przeczytać o najnowszych zdobyczach technologii medycznych, jakie są stosowane w okulistyce, będą otrzymywać krótkie i trafione porady dotyczące profilaktyki lub rekonwalescencji po zabiegach. Współpracujemy ze specjalistami posiadającymi wiedzę medyczną, a także z zawodowymi copywriterami dziennikarzami i osobami, które potrafią wiedzę tę przekazać w sposób zrozumiały dla przeciętnego Kowalskiego. Wiemy, że w marketingu treści blogi ogrywają kluczową rolę ponieważ, są formą nieco luźniejszej komunikacji między lekarzem a pacjentem, który poszukuje wielu informacji dotyczących jego zdrowia.

Analizujemy zmiany

Analityka stron okulistycznychPrzy każdej taktyce jaką wprowadzamy posługujemy się metodami zwinnymi. To oznacza, że dla określonej strategii dobieramy odpowiednie taktyki i narzędzia marketingowe, jakie mają za zadanie doprowadzić do sukcesu strategii i zapewnić optymalne osiąganie założonych celów. Pracujemy w tzw. sprintach - dwutygodniowych lub miesięcznych przedziałach czasowych. Przez ten czas zbieramy właściwe dane, na podstawie których po zamknięciu sprinta możemy ocenić na ile skuteczna była wybrana taktyka. Prowadzimy dokładną analitykę, a wyniki wraz z wnioskami dostarczamy klientom. Dzięki temu wspólnie z nimi podejmujemy sekwencyjnie decyzje o wzmacnianiu dobrych praktyk lub wygaszaniu lub zmianach w tych jakie nie przynoszą pożądanych efektów.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.