Podziel się tą treścią... Dzięki :)

Marketing dla Centrum Rehablitacji

Marketing skupiony na medycynie nie może pomijać również ośrodków świadczących usługi z zakresu rehabilitacji i fizykoterapii. Okazuje się, że w realiach, gdzie NFZ nie dostarcza wszystkich potrzebnych usług, to właśnie prywatne i niepubliczne placówki wypełniają tę ważna lukę rynkową.

Centra rehabilitacji i fizykoterapii coraz częściej są wyposażone w sprzęt pozwalający na dedykowaną diagnostykę oraz zróżnicowane formy terapii zarówno dotyczące motoryki ruchu jak i sfery neurologicznej. Urządzenia używane w centrach są kosztowo niejednokrotnie porównywalne z wyposażeniem specjalizowanych gabinetów lekarskich. Stąd też w ujęciu biznesowym centra fizjoterapii i rehabilitacji mają ogromną potrzebę sprzedaży komercyjnej swoich usług.

Serwis WWW

Dla właściwej prezentacji oferty, ale też do wielu innych działań podstawowym narzędziem pracy jest strona internetowa.  W dzisiejszym czasie promowanie fizjoterapii lub rehabilitacji bez WWW jest praktycznie niemożliwe. Tutaj ważna uwaga. Witryna internetowa powinna spełniać kilka najważniejszych warunków aby mogła służyć jako dobre narzędzie informacyjne i reklamowe:

  • łatwa w zarządzaniu (powinna posiadać CMS – conetnt management system)
  • ważne informacje dla pacjenta
  • przyjazna dla wyszukiwarki (zoptymalizowana pod kątem SEO) aby można ja było odnaleźć w sieci
  • ładnie, schludnie zaprojektowana graficznie – ma zachęcać a nie odstraszać
  • dostosowana do komputerów, smartfonów i tabletów – dzisiaj ponad połowa ruchu internetowego odbywa się z użyciem telefonu komórkowego
  • powinna szybko się ładować (na telefonie poniżej 7 sekund, na komputerze poniżej 5 sekund)

Tworzymy strony internetowe które spełniają powyższe warunki, a także pozwalają na znacznie więcej. Wiemy, że jest to Twoje najważniejsze narzędzie do promocji, dlatego przykładamy szczególną wagę do jego właściwego wykonania.

Pozycjonowanie SEO

Nawet najładniejsza i najbardziej funkcjonalna strona po jej opublikowaniu w sieci pozostaje martwa jak długo nie trafi na nią grupa użytkowników. W idealnym świecie są to użytkownicy, którzy poszukują Twojej oferty. Dlatego zadbamy o to, aby Twoja strona WWW pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania dotyczących fizjoterapii, rehabilitacji oraz wszystkich istotnych dla Ciebie i Twojego pacjenta zapytań. Dzięki pozycjonowaniu zdobędziesz uwagę użytkowników internetu, którzy interesują się prowadzonymi w Twoim centrum zabiegami. Użytkownik który, samodzielnie odnajduje ofertę zwykle ma większe zaufanie do centrum rehabilitacji i jakości Twoich usług.

Treść na stronie

Od kilku lat jest bardzo duża moda na nagrywanie i publikowanie na stronac filmów, które świetnie pokazują działanie poszczególnych maszyn, a także pozytywnie wpływają na odbiór przez pacjentów. To niewątpliwie bardzo ważna część oferty. Jednocześnie warto pamiętać, że w detalach bardzo istotne są także teksty jakie powinno się móc znaleźć na stronie. W porozumieniu z Tobą przygotujemy ciekawe opisy zabiegów, urządzeń jakie posiadasz w placówce, a także ciekawe teksty, które dotyczą prowadzonych u Ciebie zabiegów lub badań diagnostycznych. Odegrają one kluczową rolę w edukacji i informowaniu pacjentów odnośnie poszczególnych aspektów i elementów pracy Twojego centrum rehabilitacyjnego.

Social media

Facebook, LinkedIn lub Instagram to jedne z najbardziej znanych platform społecznościowych. Są one także bardzo skutecznymi kanałami do komunikacji z pacjentami lub klientami centrów fizjoterapii. Prowadzimy kampanie re-publikujące oraz informacyjne w mediach społecznościowych. W swoich działaniach stawiamy na informowanie użytkowników o Twojej ofercie, ale także na ich edukowanie i sprowokowania do pozytywnego odzewu na publikowane treści. Poza kampaniami edukacyjnymi prowadzimy także kampanie stricte reklamowe – choć i tutaj poszukujemy języka komunikacji, który będzie skupiony na rzeczywistych potrzebach Twoich obecnych i przyszłych klientów.

 

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.