Strategia działań marketingowych

Obojętne, czy chodzi o branżę medyczną, czy też jakąkolwiek inną, strategia dla działań marketingowych powinna być na pierwszym planie. Jest jak plan gry.

Reklama AdWords serwisów medycznych

Dbając o dobrą markę swoich usług, chcesz trafiać do odpowiedniej grupy klientów – tej, która będzie najbardziej zainteresowana Twoimi usługami.

Marka medyczna w internecie

Na pewnym poziomie rozwoju potrzebujesz działań nastawionych na zwiększenie świadomości Twojej marki oraz zaufania do tego, czym ona jest.

Pozycjonowanie stron medycznych

Jeśli będziesz dalej, ale na pierwszej stronie wyników – nadal nie jest źle. Gorzej jeśli Cię tam nie ma. Oznacza to, że potrzebne Ci pozycjonowanie. Tym właśnie się zajmujemy.

Pisanie tekstów i blogowanie

Pisanie na tematy medyczne to odpowiedzilność za publikowane treści – mogą mieć wpływ na ludzkie zdrowie. Powinno docierać do szerokiej grupy. Piszemy treści spełniające oba te warunki.