Marka medyczna w internecie
Podziel się tą treścią... Dzięki :)

Twoja marka to znacznie więcej niż sprzedajesz
Jon Iwata, SVP, Marketing and Communications, IBM

Firmy inwestujące w swoją markę docierają zwykle do klientów nieosiągalnych dla tych którzy tego nie robią. Niezależnie, czy jesteś lekarzem praktykującym w prywatnym gabinecie, czy też odpowiadasz za sprzedaż w klinice lub przychodni medycznej, na pewnym poziomie rozwoju potrzebujesz działań brandingowych – nastawionych na zwiększenie świadomości Twojej marki oraz zaufania do tego czym ona jest. Proponujemy przygotowanie i wdrożenie strategii wzmocnienia marki medycznej na rynku.

Korzyści z posiadania mocnej marki medycznej

Jest ich wiele. Jednak pośród najważniejszych warto wspomnieć o najważniejszych, ajk:

  • Wsparcie sprzedaży – silna marka realnie wpływa na wielkość sprzedaży
  • Efektywność marketingu – rozmawiając o Twoich usługach nie musisz już przekonywać nikogo o ich jakości – Twoja marka już to zapewnia
  • Wyższe marże – przykładem spoza branży są znani producenci elektroniki lub światowej klasy domy mody bazujące na rozpoznawalnych nazwiskach swoich twórców
  • Podniesienie wartości firmy – Twoja firma będzie więcej warta, jeśli będzie mieć rozpoznawalny silny brand.

Wdrażanie brandingu placówki medycznej

Podobnie jak w przypadku każdej strategii, także i w tym przypadku zaczynamy od planowania. Na wstępie ustalamy jakie są oczekiwania Klienta pod względem kilku kluczowych parametrów takich jak:

  • najważniejsze wartości, z jaką marka powinna być kojarzona
  • zasięg – lokalny czy ogólnokrajowy, a może jeszcze dalej
  • kluczowe wskaźniki efektywności, które na bieżąco powiedzą nam na jakim etapie rozpoznawalności jest marka

Kolejnym krokiem jest przygotowanie media planu reklamowego – czyli przedstawimy propozycję gdzie, w jaki sposób i dlaczego będą pojawiały się Twoje reklamy oraz inne formy treści promujące markę.

Prowadzimy kampanię zarówno z użyciem sieci Google, Facebooka jak i innych platform, które można użyć do promocji marki – wszystko w oparciu o szczegółowy plan uzgodniony z Klientem i wpasowany w jako możliwości budżetowe.

Sięgamy po te bardziej znane metody pozycjonowania jak umieszczanie geolokalizacyjne placówek na mapach oraz w sieci biznesowej Google. Sprawdzamy oraz realizujemy specyficzne pozycjonowanie pod kątem miejsc, konkretnych specjalizacji placówki oraz grup docelowych, gdzie marka powinna zaistnieć wcześniej niż globalnie.

Retargeting – rezonans marki

Dla wzmocnienia efektu utrwalania brandu używamy metod retargetowania czyli przypominania osobom odwiedzającym stronę o marce oraz ofercie. Korzystamy głównie z usługi Remarketing (nazwa własna Google), lecz dla wzmocnienia efektu możemy użyć także innych narzędzi – np. reklamy śledzące Facebooka w zależności od przyjętych taktyk, które uzgadniamy z Klientem.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.