Pozycjonowanie stron medycznych

„Na szeroką skalę widzę, że pozycjonowanie staje się normalną taktyką marketingową, podobnie jak telewizja, radio i druk tradycyjnie uważa się za taktyki marketingowe”.
– Duane Forrester, Senior Product Manager, Bing

I jeszcze to – Bill Gates powiedział kiedyś: „Jeśli czegoś nie ma w Google to nie istnieje”. Można się z tym zgodzić. Można to też uznać za żartobliwe powiedzenie. Jedno jest pewne. Dla osób, które prowadzą biznes medyczny (lekarzy z własnymi gabinetami, kierowników prywatnych poradni lekarskich lub szpitali) widoczność w Google to jeden z krytycznych elementów strategii marketingowej.

Klient / pacjent, który potrzebuje skorzystać z usług medycznych, praktycznie zawsze rozpoczyna poszukiwania od Internetu. A dosłownie rzecz ujmując od wpisania właściwych słów kluczowych w Google. W tym wypadku liczy się pozycja na stronie wyników zapytania. Ważne gdzie znajdzie się link do Twojej strony.

Jeżeli będzie to pierwsza trójka – najprawdopodobniej wejdzie na Twoją stronę albo do kogoś z Twojej mocnej konkurencji… O ile nie znajdzie tam tego czego szukał – dotrze do Ciebie. Jeśli Twój link znajdzie się dalej, ale na pierwszej stronie wyników – nadal nie jest źle. Gorzej jeśli Cię tam nie ma. Oznacza to, że potrzebne Ci pozycjonowanie. Tym właśnie się zajmujemy.

Pozycjonowanie stron medycznych

To wyspecjalizowana usługa polegająca na stworzeniu pełnego ekosystemu witryny internetowej, treści oraz funkcjonalności, które pozwolą tej stronie osiągnąć korzystne wysokie pozycje w wynikach zapytań w wyszukiwarkach. Istotnymi elementami dla tej strategii są:

  • responsywna strona WWW – wyświetlająca się poprawnie na wszystkich urządzeniach jak laptop, smartfon czy tablet
  • aktualne informacje, które są poszukiwane przez obecnych i przyszłych pacjentów (w tym słowa kluczowe)
  • funkcjonalności przyjazne dla użytkownika – usability
  • ciekawe i przydatne treści, które mają służyć czytelnikom,
  • zachęcenie odwiedzających do linkowania i redystrybucji tych treści.

Generalnie pozycjonować można strony dla lekarzy różnych specjalności. Naszym celem jest pomoc w przygotowaniu konstrukcji serwisu WWW, następnie dostarczeniu odpowiedniej jakości tekstów oraz inków zwrotnych. Ofertę kierujemy zwłaszcza do gabinetów o specjalizacjach:

  • pozycjonowanie stron stomatologicznych
  • seo dla chirurgii plastycznej
  • pozycjonowanie WWW dla gabinetów ginekologicznych
  • dla przychodni i niepublicznych poradni lekarskich

Proces

Zwykle rozpoczynamy go od audytu istniejącej witryny albo od stworzenia nowej strony WWW, która będzie gotowa na pozycjonowanie. W trakcie audytu albo na etapie planowania nowej strony zwracamy szczególna uwagę na konstrukcję aby strona spełniała wszystkie istotne kryteria związane z budową. Dbamy o możliwość kontroli takich elementów jak linki wewnętrzne, zewnętrzne, meta dane, nagłówki, miejsca i sposoby prezentacji treści. Skupiamy się na tym, że strona przede wszystkim ma służyć użytkownikowi, ale musi być również drożna dla robotów wyszukiwarki.

Podczas audytu badamy również wszystkie aspekty dotyczące bezpieczeństwa i szybkości ładowania witryny. Kiedy już mamy stronę gotową do pozycjonowania, bierzemy się za analizę treści umieszczanych w witrynie.

Teksty, obrazy, grafiki lub filmy – wszystkie publikowane na stronach elementy powinny być spójne ze strategią content marketingową. Jednocześnie powinny zawierać dobrze przemyślane słowa kluczowe adekwatne do prezentowanych treści oraz celów biznesowych przewidzianych ogólnej strategii działań marketingowych.

Współpraca z Klientem na każdym etapie

Staramy się poznać specyfikę oferty naszego Klienta do tego stopnia, aby dotrzeć do miejsca w którym uzgodnimy właściwą listę słów kluczowych według jakiej powinna być odnajdywana jego strona. Prowadząc kampanię pozycjonowania dla stron medycznych skupiamy się na tej liście w sposób szczególny. Jednak w trakcie współpracy poszerzamy jej zakres koncentrując się przede wszystkim na jakości i adekwatności ruchu organicznego jaki dociera do witryny.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

lub skontaktuj się z nami, wysyłając swoje dane kontaktowe.
Odpowiadamy zwykle w tym samym dniu.