Podziel się tą treścią... Dzięki :)

Prowadzisz swój gabinet już od jakiegoś czasu. Przychodzą do Ciebie pacjenci, którzy kojarzą Cię jeszcze z czasów, gdy pracowałeś w szpitalu, a może to ci sami, jacy wcześniej przychodzili gdy przyjmowałeś w poradni publicznej… Niektórych nie znasz, ale oni, można powiedzieć, że prawie znają Ciebie, bo wiedzą, że można Ci zaufać - słyszeli o Tobie od swoich znajomych same dobre rzeczy. Przyjmujesz prywatnie. Nie potrzebujesz kontraktów z NFZ. Jako lekarz spełniasz się w swoim zawodzie, a poczekalnia raczej wymagałaby przeprojektowania, żeby mogła pomieścić więcej oczekujących na swoją kolejkę. Super. Naprawdę dobrze, jeśli tak jest.

Gorzej, jeśli nie jesteś aż tak znany lub znana. Z góry przepraszam Panie Doktor, ale polski język wymusza użycie jednego rodzaju przymiotnika. W każdym razie piszę to także do grupy Czytelniczek.

Medyczna strona WWW – centrum informacji o Tobie

Powodów do posiadania własnej strony internetowej jest całe mnóstwo. I właściwie ten artykuł mógłbym poświęcić w całości tylko temu, aby Cię do tego przekonywać. Zamiast tego powiem tylko, że Twoja własna strona w dobie content marketingu może i powinna działać jak generator ruchu. To miejsce, gdzie Twoi pacjenci mogą, w najlepszy (dostępny online) sposób, poznać Cię zanim umówią się z Tobą na konsultacje. I nie chodzi tutaj o fan-page na Facebooku, czy też podstronę na Znanym Lekarzu, ale o Twoją własną stronę WWW.

Jak przygotować stronę placówki medycznej, aby zdobyć nowych pacjentów [E-BOOK]

Zapraszam Cię do pobrania darmowego e-Booka. Nie musisz w zamian zostawiać swoich namiarów ani wpisywać się na listę subskrypcyjną. W tej chwili nie prowadzimy jeszcze newslettera. Jakkolwiek mamy taki plan w najbliższej przyszłości. Póki co poradnik ten można pobrać całkiem bez zobowiązań.

Pobierzesz go STĄD

Nie wiem jak Ty, ale ja przed pobraniem tego typu dokumentów z sieci podejrzewam, że są one ukrytą próbą sprzedaży usług lub narzędzi. I zwykle się nie mylę. Ty także się nie mylisz. Mój dokument zawiera informacje handlowe. Aby skrócić tę drogę powiem to także tutaj - jeśli interesuje Cię podjęcie współpracy z wyspecjalizowaną agencją marketingową po prostu napisz do mnie na adres:

poczta@medyczny-marketing.pl

lub zadzwoń pod numer 781-881-900

Nie jestem sprzedawcą usług czy pośrednikiem nastawionym jedynie na zysk. Zależy mi na dobrej długofalowej relacji z Klientem. Dlatego oferuję dokładnie to czym się zajmuję i o czym mam bezpośrednio wiedzę merytoryczną. Znamy się na marketingu dla placówek medycznych, bo robimy to od 5 lat.

Co zawiera e-Book?

Ten e-Book to przede wszystkim oparty na wieloletnim doświadczeniu poradnik umieszczony na 33 stronach formatu A4. Dzięki takiemu formatowi dobrze się go przegląda również na smartfonach. Znajdziesz w nim:

  • porady dotyczące tworzenia lub modyfikacji strony
  • infografiki wyjaśniające niektóre pojęcia
  • struktury i nawigacja przykładowych stron WWW

W poradniku całkiem dużą część poświęciłem tworzeniu treści dla stron medycznych, a także problemom takim jak konwersja, czy używalność witryny. Pośród tematów, które uznałem za ważne możesz odnaleźć osobne rozdziały poświęcone social mediom czy SEOpozycjonowaniu strony w wynikach wyszukiwania.

Przy poszczególnych działach i blokach tematycznych znajdziesz także priorytety, jakie uznałem za
- najważniejsze,
- kluczowe,
- ważne.

Jeśli spodoba Ci się to co opisałem - możesz go dystrybuować bez ograniczeń zachowując przy tym moje niezbywalne prawo autorskie. Oczywiście będzie mi szalenie miło, jeśli cytując moje słowa zamieścisz na blogu link do tej podstrony lub bezpośrednio do dokumentu PDF. Poniżej kilka wariantów pokazujących jak możesz skopiować LINK i wkleić na swoją stronę lub bloga.

Zwykły link:

<a target="_blank" href="http://medyczny-marketing.pl/wp-content/uploads/2018/02/medyczny-marketing_e-book.pdf">Jak przygotować stronę placówki medycznej, aby zdobyć nowych pacjentów? - Poradnik</a>

Będzie wyglądać mniej więcej tak: Jak przygotować stronę placówki medycznej, aby zdobyć nowych pacjentów? - Poradnik

 

Link z obrazkiem:

<a href="http://medyczny-marketing.pl/wp-content/uploads/2018/02/medyczny-marketing_e-book.pdf" target="_blank" rel="noopener">http://medyczny-marketing.pl/wp-content/uploads/2018/02/mm_170x200.png</a>

Będzie wyglądać mniej więcej tak:
 

Link do tego artykułu

<a target="_blank" href="http://medyczny-marketing.pl/sttrategy/ebook-strony-www/">Poradnik: Jak poprawić stronę WWW</a>

Będzie wyglądać mniej więcej tak: Jak poprawić stronę WWW

 

  •  
    22
    Udostępnienia
  • 22
  •  
  •  
  •