Okazuje się, że od wielu lat istniejące salony piękności bardzo rozsądnie idąc z duchem czasów zmieniły nazwy swojej działalności na centrum urody. I słusznie, bo w tej konkretnej grze rynkowej to właśnie popularność i moda rozdają karty. Jeżeli otwierasz lub chcesz „rozkręcić” swoje centrum urody przeczytaj uważnie tą ofertę.
Centra urody to zwykle firmy oferujące kompleksowe zabiegi upiększające: usługi fryzjerskie, kosmetyczne, pracownie makijażu, ale także coraz częściej gabinety podologiczne, czy wręcz paramedyczne zabiegi upiększające jak mezoterapia bezigłowa, mikrodermabrazja, czy też laserowe zabiegi depilacyjne i wiele innych.
Strategia w centrum uwagi
Rozpoczynając działania marketingowe dla centrów urody, koncentrujemy się na ustaleniu wraz z Klientem jasnej strategii biznesowej i marketingowej. Poświęcamy jej znaczną uwagę, ponieważ w trakcie całej naszej współpracy stanowi ona wysokopoziomowy drogowskaz w działaniach taktycznych, jakie będziemy podejmować. Naszym najważniejszym zadaniem jest tutaj bardzo dobre zrozumienie wszystkich założeń biznesowych Klienta oraz jego wymagań rynkowych. W wyniku tego etapu powstaje propozycja planu średnio i długoterminowego, a także dobór najważniejszych taktyk które pozwolą osiągnąć założone cele biznesowe, takie jak powiększenie liczby klientów odwiedzających centrum, czy zwiększenie przychodów firmy.
Witryna internetowa
Jeśli Twój biznes istnieje, prawdopodobnie masz już działająca stronę WWW. Prowadząc działania w marketingu cyfrowym ma ona być jednym z najważniejszych z Twoich narzędzi sprzedażowych. Dlatego podejmując współpracę z Twoim centrum przeprowadzimy kompleksowy audyt dotyczący najważniejszych parametrów wpływających na poprawne jej działanie. Strona internetowa centrum urody powinna spełniać kilka ważnych warunków. Powinna być dopracowana estetycznie, aby przyciągała uwagę – w końcu zajmujesz się urodą, więc również Twoja strona WWW nie może straszyć niedopracowanymi elementami. Musi być także łatwa w zarządzaniu – oparta o CMS. Poza tym sprawdzimy czy poprawnie wyświetla się na smartfonach. Pamiętaj, że znaczna część Twoich potencjalnych klientów do przeglądania ofert centrum urody w ogóle nie korzysta z komputera tylko właśnie z telefonu komórkowego. Jeżeli nie masz jeszcze strony WWW, chętnie ją wykonamy – dzięki takiemu działaniu audyt nie będzie konieczny, bo Twoja witryna od początku będzie przygotowana we właściwy sposób umożliwiając dalsze wdrażanie skutecznej strategii marketingowej.
Pozycjonowanie strony centrum urody
Marketing dla centrum urody jest w największym stopniu oparty na pozyskaniu użytkowników internetowych, którzy są potencjalnie zainteresowani Twoja ofertą. Jak dotychczas jednym z najlepszych sposobów dotarcia do tych użytkowników jest ułatwienie im odnalezienia Twojej oferty. Aby tego dokonać zadbamy, aby Twoja witryna WWW pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google w pierwszej dziesiątce stron, kiedy ktoś zapyta o usługi jakie proponujesz lub użyje słów, np. „centrum urody <miejscowość>”. Pozycjonowanie stron dla centrów urody to bardzo efektywna metoda pozyskania klienta, dlatego włączamy ją do każdego pakietu współpracy jaki proponujemy naszym Klientom.
Fanpage na Facebooku
Klienci centrów urody to często osoby młode uprawiające aktywny styl życia i na co dzień korzystające z mediów społecznościowych. Zakładamy i prowadzimy fanpage na Facebooku jako jeden z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji z klientami salonów urody. W ramach tych działań będziemy dostarczać Twoim klientom nie tylko wiedzę na temat Twojej oferty lecz także starając się trafiać w ich zainteresowania sprowokujemy ich do działania, jak lajkowanie, udostępnianie a także komentowanie wpisów na Twoim fanpejdżu. Komunikacja z klientem na różnych poziomach i w różnych miejscach w sieci powoduje wzrost zaufania do profesjonalizmu centrum urody a co za tym idzie większego zainteresowania Twoją ofertą.
Obsługujemy placówki
Chcesz, aby nowi klienci do Ciebie dzwonili?Zadzwoń najpierw Ty do nas: LUB zapytaj o tę usługę |