Usługi

Marka medyczna w internecie

Branding dla firm medycznych Firmy inwestujące w swoją markę docierają zwykle do klientów nieosiągalnych dla tych, którzy tego nie robią. Niezależnie, czy jesteś lekarzem praktykującym w prywatnym gabinecie, czy też odpowiadasz za sprzedaż w klinice lub przychodni medycznej, na pewnym poziomie rozwoju potrzebujesz działań brandingowych – nastawionych na zwiększenie świadomości…

Czytaj więcej

Zautomatyzowane reklamy internetowe

Zautomatyzowane reklamy internetowe Reklama w marketingu medycznym to dość nieoczywisty obszar. Generalnie istnieje branżowy zakaz reklamy działalności medycznej. Ustawa z 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. nr 112, poz. 654 z późn. zm.) przewiduje ze podmiot wykonujący działalność leczniczą w Polsce (czyli lekarz, rehabilitant, lub na przykład…

Czytaj więcej

Pozycjonowanie stron medycznych

Pozycjonowanie stron medycznych "Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana" twierdził Heraklit z Efezu. Starożytna mądrość pasuje do wielu kontekstów. Choć w przypadku pozycji linków w wynikach wyszukiwania Google, wygląda na to że inżynierowie giganta, wzięli sobie głęboko do serca słowa tego filozofa. W marketingu medycznym, jak w każdym innym,…

Czytaj więcej

Wideomarketing dla medycyny

Wideomarketing dla medycyny Od kilku lat treści wideo używane w marketingu są uważane za jeden z kluczowych jego elementów. Rzeczywiście - także w marketowaniu większości branż medycznych jego rola jest trudna do przecenienia. Pacjent, który może zobaczyć zabieg, lub posłuchać na temat terapii w większym stopniu ufa temu, co widział.…

Czytaj więcej

Profile social media

Profile medyczne w mediach społecznościowych Jedną z najbardziej wydajnych metod dotarcia do właściwej grupy docelowej jest umiejętne wykorzystanie kanałów społecznościowych. Dobrze przygotowany i prowadzony profil na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku a czasami także LinkedIn pozwala w relatywnie krótkim czasie zgromadzić audytorium, w obrębie którego można znaleźć swoich przyszłych użytkowników a…

Czytaj więcej

Strony internetowe dla placówek medycznych

Strony www dla placówek medycznych Jednym z podstawowych narzędzi dotarcia do grupy potencjalnych klientów jest strona WWW. Strony internetowe dla placówek medycznych, jakie tworzymy, są kompletnymi systemami przygotowanymi do wdrażania strategii marketingowej. Wbrew czasami powtarzanym obiegowym opiniom, marketing oparty wyłącznie na social mediach, bez własnej witryny WWW jest droższy i…

Czytaj więcej

Pisanie tekstów i blogowanie

Teksty i prowadzenie bloga medycznego Copywriting dla branży medycznej jest szczególny. Wymaga nie tylko dobrego warsztatu pisarskiego i biznesowego trafienia do grupy docelowej. Jego ważnym elementem jest także realna medyczna wiedza ukierunkowana na tematykę, o jakiej się pisze. Wiąże się to z odpowiedzialnością za publikowane treści, które mogą mieć wpływ…

Czytaj więcej

Wizytówki Google

Wizytówki Google dla Medycyny Dosłownie mówiąc - profil Google Moja Firma (Google My Business) to bardzo ważny i, w ostatnim czasie niemal kluczowy element marketingu w wyszukiwarce – także dla firmy medycznej. A może nawet zwłaszcza dla niej. Przy wielu ograniczeniach kampanii reklamowych w działalności medycznej ten znany indeks firm…

Czytaj więcej

Strategia działań marketingowych

Strategia marketingowa firmy medycznej Obojętne, czy chodzi o branżę medyczną, czy jakąkolwiek inną - strategia dla działań marketingowych powinna być na pierwszym planie. Jest jak plan gry. Budując własny pomysł na biznes warto od niej zacząć. Oferujemy placówkom medycznym doradztwo i przygotowanie strategii działań marketingowych. Robimy to w ścisłym porozumieniu…

Czytaj więcej
Scroll to top