Analityka ruchu i doradztwo

EXPE – Medyczny Marketing jest projektem powołanym do życia z myślą o dostarczeniu na polski rynek medyczny nowoczesnych usług skupionych na wsparciu dla prywatnych firm. W samym centrum tych usług koncentruje się wiedza zespołu doświadczonych marketerów, których celem jest  pomoc w osiągnięciu przewagi biznesowej klientom w odniesieniu do ich konkurencji rynkowej.

Dzięki mocnej strategii marketingowej, wszystkie taktyki używane w działaniu opierają się na twardych danych analitycznych

Analityka

Analityki ruchu, które badamy, ogniskują się zarówno na osobie samego pacjenta (używamy narzędzi, które pozwalają określić statystycznie jego profil), jak i na źródłach pozyskania tego ruchu. Monitorujemy wszystkie znane kanały jak: ruch organiczny (SEO), social media, strony odsyłające, ruch bezpośredni. Na podstawie analityk mamy możliwość aktualizowania dobranych dla klienta taktyk w działaniach, które pasują do przyjętej strategii.

To jedno z najlepszych narzędzi we współczesnym marketingu medycznym. Daje nie tylko wgląd w historię zdarzeń na stronie ale też pozwala planować kolejne kroki.

Agile marketing

Dzięki zapożyczonym z branży IT metodologiom, działania marketingowe, jakie prowadzimy, można określić jako zwinne (ang. agile). Budując strategię wraz z klientem, nie wiemy na pewno jakie taktyki w jakim stopniu będą działać i jaki wywołają skutek.

Oczywiście możemy opierać się na naszym doświadczeniu przy ich doborze i generalnie wyznaczony w nich kierunek  jest poprawny. Jakkolwiek ich wpływ na wzrost ruchu, konwersji lub sprzedaży możliwy jest do zmierzenia dopiero przy użyciu wspomnianych wyżej analityk. W odróżnieniu od klasycznego podejścia, zwinny marketing polega na wdrażaniu określonych działań w bardzo określonym czasie (np. tydzień), a następnie badaniu jaki był wpływ wdrożonego zestawu taktyk na realizację założonych celów. Po każdym cyklu (sprincie) dokonujemy przeglądu tego co było wdrożone, co sie udało, co należy poprawić lub z czego zrezygnować.

Doradzamy

Niezależnie od naszych działań wiemy, że na całościowy sukces naszych Klientów, ma także wpływ wiele innych czynników biznesowych jak na przykład: tempo odpowiadania na maile, drożność kanału telefonicznego przy rejestracji, czy wzrost negatywnych opinii w serwisach agregujących profile lekarskie (jak np. ZnanyLekarz itp.).

Przez cały czas trwania współpracy służymy radą naszym klientom. Badamy wpływ poszczególnych elementów na wzrost lub spadek sprzedaży, albo choćby konwersji na poziomie strony i staramy się znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie, które poprawi bieżącą sytuację.

Przy uruchamianiu poszczególnych usług medycznych nasi klienci posiłkują się naszą wiedzą z zakresu marketingu medycznego. Efektem takiej współpracy jest wyższa jakość zarówno na poziomie komunikacji marki z rynkiem, jak i w wielkości sprzedaży samych usług.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

Zapytaj o tę usługę