Gabinety ginekologów i położników są odwiedzane głównie przez pacjentki w okresie ciąży i przy okazji badań okresowych, które część kobiet wykonuje regularnie. Do większości gabinetów przychodzą też stałe pacjentki, które o lekarzu dowiedziały się z poczty pantoflowej: od mamy, siostry najlepszej przyjaciółki.

Z punktu widzenia marketingu - dla ginekologa świadczącego usługi prywatnie to najlepsza możliwa rekomendacja. Ten rodzaj promocji (marketing szeptany) działa dobrze nie tylko w świecie lekarskim, ale także w wielu innych biznesach dla konsumenta (B2C). Jednak, jak w każdym przypadku także i tutaj: część pacjentek zanim będzie mieć „swojego” lekarza, musi go odnaleźć. Obecnie - najczęściej przez internetet.

Strategia marketingu dla ginekologa

Oferujemy wdrożenie i prowadzenie strategii marketingowej dla ginekologów i położników. Podchodzimy do usług lekarskich jako do wyjątkowego biznesu, w którym liczy się rzetelność i wysoka jakość usług na które liczy Twój klient – pacjent. Współpracę z lekarzem ginekologiem zaczynamy od spotkania warsztatowego.

Lista Twoich oczekiwań i wartości biznesowych, jakie chcesz uzyskać w wyniku naszej pracy jest dla nas najważniejsza. Zaproponujemy własne - sprawdzone pomysły, ale przede wszystkim wysłuchamy Ciebie. Po spotkaniu przygotowujemy plan, z którego jasno wynika, w jaki sposób dotrzemy do Twoich klientów i jak będziemy Cię informować i uzgadniać kolejne etapy strategii marketingowej.

Witryna internetowa lekarza

Część ginekologów ma swoje wizytówki online (pojedyncze podstrony) w serwisach ogólnopolskich jak ZnanyLekarz, Tourmedica czy ŚwiatPrzychodni. Są to wzmianki zawierające dane kontaktowe, krótki opis, kilka zdjęć i w niektórych przypadkach opinie pacjentów i możliwość wstępnej rejestracji. Jest to przydatne, ale to stanowczo za mało, aby mówić o własnym marketingu lekarskim.

Dla Ciebie, Lekarza to zewnętrzne strony WWW, nad którymi nie masz praktycznie żadnej kontroli, ani wpływu na to, co na nich jest lub będzie publikowane. Proponujemy wykonanie Twojej własnej strony internetowej z dedykowanym projektem i opartej o system zarządzania treścią (CMS).

Pozwoli z łatwością umieścić ofertę, opisy badań lub zabiegów, cenniki, galerie zdjęć lub umożliwić prowadzenie bloga. Możemy także na Twoje życzenie wdrożyć możliwość umawiania, lub tylko wstępnej rejestracji wizyt.

Blogowanie

Z uwagi na zakaz reklamowania w zawodzie lekarza, część standardowych usług marketingowych musi być zmodyfikowana tak, aby tego prawa przestrzegać. Proponujemy stworzenie i prowadzenie bloga tematycznego, dzięki któremu będzie możliwe pozycjonowanie Twojej strony na dobre pozycje w wynikach wyszukiwania.

Posiadamy kompetencje, dzięki którym możemy pisać merytoryczne teksty z wielu dziedzin również specjalistycznych. Dotrzemy do Twoich przyszłych pacjentek z edukacją na tematy, które je naprawdę interesują. Są to zagadnienia związane z połogiem, macierzyństwem, czy też problemami młodych kobiet – takimi jak np. niepłodność. Do publikowanych tekstów dobierzemy odpowiednie zdjęcia lub wideo.

Pozycjonowanie stron ginekologicznych

Najłatwiej jest trafić do pacjenta – klienta, który w rzeczywistości sam do Ciebie trafi. Proponujemy pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu pacjentki poszukujące lekarza ginekologa i jego usług z łatwością znajdą Twoją ofertę w internecie. Jest to jedna z najlepszych metod pozyskania klienta. Działa wyjątkowo skutecznie w wymiarze lokalnym. Zadbamy także o treść Twojej strony, aby była atrakcyjna i trafiała w wymagania pacjentek. Istotnym parametrem, który zwiększamy w tej strategii jest ilość kontaktów z gabinetem ginekologicznym - głównie telefonicznych.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń najpierw Ty do nas:

781 881 900

LUB zapytaj o tę usługę





    Przepisz liczbę cyframi, jeśli nie jesteś botem 🙂 *