Jedną z najbardziej wydajnych metod dotarcia do właściwej grupy docelowej jest umiejętne wykorzystanie kanałów społecznościowych. Dobrze przygotowany i prowadzony profil na Facebooku lub LinkedIn pozwala w relatywnie krótkim czasie zgromadzić audytorium, w obrębie którego można znaleźć swoich przyszłych czytelników lub pacjentów.
Traktujemy komunikację z klientem w sposób priorytetowy. Wiemy również, że nasi klienci także dbają o możliwości jakie można uzyskać dzięki komunikacji z pacjentami.
Usługi social media
Tworzymy i uruchamiamy konta w mediach społecznościowych dbając o właściwy sposób prezentacji usług i produktów. Zachowujemy przy tym całkowitą zgodność zarówno ze strategią biznesową i marketingową, jak również ze stylem marki, której nasz Klient używa do tej komunikacji ze swoim rynkiem.
Od pierwszego dnia współpracy tworzymy media plan, w którym zawarty jest program zarówno publikacji w mediach własnych Klienta jak blog, czy też strony w witrynie internetowej, jak również terminarz publikacji w social mediach. Dzięki takiemu podejściu projektujemy i wdrażamy realne działania marki.
Mówiąc krótko: komunikujemy się z Twoimi pacjentami na wiele sposobów w Twoim imieniu, w sposób planowy i spójny.
Staramy się nie ograniczać w żaden sposób do wybranych kanałów. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, w jakich kanałach działają określone taktyki, a które w nich nie zadziałają.
Proponujemy obsługę następujących social mediów:
Największa i najważniejsza platforma komunikacji z pacjentem nastawiona na wybrane grupy społeczne. Pozwala docierać do pacjentów wg wielu parametrów związanych z ich miejscem zamieszkania, płcią, wiekiem, zainteresowaniami, preferencjami a zwłaszcza z ich aktywnością w sieci. Nie tylko prowadzimy fan page firmowy, lecz przede wszystkim budujemy aktywność jego użytkowników, motywujemy ich do wystawiania opinii, komentowania umieszczanych wpisów.
Monitorujemy tą aktywność i reagujemy w przypadkach, kiedy zmierza ona w niepożądanym kierunku. Organizujemy promocje, konkursy, wyprzedaże, akcje informacyjne w odniesieniu do obecnych i przyszłych użytkowników
Zakładamy profil oraz zdobywamy audytorium dla naszych Klientów. Prowadzimy aktywne działania mające na celu rozwój sieci powiązań w tym bardzo ważnym medium. Dopasowujemy i optymalizujemy publikowane tam treści do właściwej postaci w celu zwiększenia efektów SEO, które można uzyskać dzięki Twitterowi.
Czytamy i kreujemy właściwe komentarze w miejscach powiązanych z tematyką odnoszącą się do publikacji Twittów naszych klientów. Tworzymy i używamy właściwych #hashtagów dla wzmocnienia efektów działania słów na jakich zależy Klientom najbardziej.
Wielu z naszych klientów pragnie trafić ze swoim przekazem nie tylko do pacjenta. Niektórzy (jak np. kliniki lub centra medyczne) wciąż borykają się z pewną rotacją w zatrudnieniu lekarzy. Profil w LinkedIn to miejsce, dzięki któremu możliwa jest komunikacja z lekarzami oraz profesjonalistami z branży medycznej.
Zakładamy profesjonalne profile dla placówek i kluczowych jej pracowników odpowiedzialnych za tą komunikację. Dbamy o właściwy przekaz w tym medium budując markę pracodawcy i wiarygodnego partnera na rynku medycznym. W niektórych akcjach promocyjnych LinkedIn wykorzystujemy również do komunikacji z pacjentem. Zwłaszcza w sytuacjach kiedy promowany przekaz ma związek z aktywnością zawodową.
Google Moja Firma
Po wygaszeniu Google+ jako serwisu społecznościowego jedynym rzeczywistym kanałem do komunikacji z rynkiem stały się możliwości jakie udostępnia gigant z Redmont w postaci profilu firmowego oraz wpisów jakie można w nim zamieszczać.
Wiemy, że w wielu przypadkach profil tego medium ma ogromny wpływ na wyniki wyszukiwania na jakich zależy naszym Klientom. Zwłaszcza w odniesieniu do powiązań pomiędzy profilem, opiniami, wpisami a np. danymi adresowymi firmy.
Prowadzimy profil Google w sposób planowy i zintegrowany z pozostałymi aktualizacjami treści jakie zamieszczamy w mediach należących do naszych Klientów.
Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?Zadzwoń najpierw Ty do nas: Zapytaj o tę usługę |