Domena internetowa – pierwsza inwestycja w marketing
Domena internetowa to unikalny adres, który pozwala użytkownikom odnaleźć daną stronę internetową w sieci. Jest to nazwa, pod którą strona internetowa jest dostępna w Internecie.
CRM – zarządzanie kontaktami z klientem
Celem CRM jest budowanie, utrzymywanie i optymalizowanie interakcji z klientami, co ma prowadzić do lepszej obsługi, zwiększenia sprzedaży oraz budowania długotrwałych relacji. Czytaj więcej→
HTTPS – czym jest protokół internetowy?
Strony korzystające z HTTPS są oznaczone w przeglądarkach kłódką, co daje użytkownikom pewność, że ich dane są bezpieczne. Ale HTTPS to nie tylko kwestia bezpieczeństwa – to również narzędzie, które ma realny wpływ na sukces biznesu w internecie. Czytaj więcej→
Webinar – definicja i możliwości tego narzędzia w marketingu
Webinar to internetowe spotkanie, które odbywa się na żywo w formie wideokonferencji. Są popularnym narzędziem w medycznym marketingu. Czytaj więcej→
Nowości
Biznes
Narzędzia
Viral – majstersztyk w marketingu
Viral w kontekście marketingu odnosi się do zjawiska szybkiego i szerokiego rozprzestrzeniania się treści, dzięki czemu osiągają one ogromną popularność w krótkim czasie. Więcej→
Social media – jak je wykorzystać marketingowo?
Social media pozwalają nie tylko na tworzenie treści i swojej społeczności oraz zasięgu, ale również na budowanie wizerunku swojej marki. Więcej→
Google Moja Firma – do czego służy
Profil w Google Moja Firma poprawia widoczność firmy w wyszukiwarce oraz na Google Maps. Możesz przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć ruch na stronie WWW. Więcej→
Freelancer – kim jest i czy może pomóc w Twoim biznesie
Freelancer może odegrać kluczową rolę w rozwoju Twojego biznesu. Współpraca z nim pozwala na dynamiczny rozwój firmy i zwiększenie konkurencyjności na rynku. Więcej→
Google Trends – w czym może pomóc?
Google Trends to darmowe narzędzie umożliwiające badanie trendów i zmienności zainteresowań użytkowników i rynku. Więcej→
ChatGPT – czym jest i jak go wykorzystać
ChatGPT to chatbot, czyli program komputerowy do prowadzenia rozmów. Naśladuje ludzkie zachowania np. automatyzując odpowiedzi na zadawane pytania. Więcej→
Witaj na blogu
Działamy na rynku w branży marketingu internetowego od roku 2001. Jeśli chodzi o marketing medyczny online - możemy się pochwalić ponad 8 letnim doświadczeniem. Wiemy też, że ten obszar wiedzy zmienia się i rozwija w wielkim tempie. Wciąż szukamy nowych dróg rozwoju i jednocześnie dzielimy się tym co już wiemy. Zapraszamy na bloga.