Firmy inwestujące w swoją markę docierają zwykle do klientów nieosiągalnych dla tych którzy tego nie robią. Niezależnie, czy jesteś lekarzem praktykującym w prywatnym gabinecie, czy też odpowiadasz za sprzedaż w klinice lub przychodni medycznej, na pewnym poziomie rozwoju potrzebujesz działań brandingowych – nastawionych na zwiększenie świadomości Twojej marki oraz zaufania do tego czym ona jest. Proponujemy przygotowanie i wdrożenie strategii wzmocnienia marki medycznej na rynku.Twoja marka to znacznie więcej niż sprzedajesz Jon Iwata, SVP, Marketing and Communications, IBM
Korzyści z posiadania mocnej marki medycznej
Jest ich wiele. Jednak pośród najważniejszych warto wspomnieć o najważniejszych, ajk:- Wsparcie sprzedaży – silna marka realnie wpływa na wielkość sprzedaży
- Efektywność marketingu – rozmawiając o Twoich usługach nie musisz już przekonywać nikogo o ich jakości – Twoja marka już to zapewnia
- Wyższe marże – przykładem spoza branży są znani producenci elektroniki lub światowej klasy domy mody bazujące na rozpoznawalnych nazwiskach swoich twórców
- Podniesienie wartości firmy – Twoja firma będzie więcej warta, jeśli będzie mieć rozpoznawalny silny brand.
Wdrażanie brandingu placówki medycznej
Podobnie jak w przypadku każdej strategii, także i w tym przypadku zaczynamy od planowania. Na wstępie ustalamy jakie są oczekiwania Klienta pod względem kilku kluczowych parametrów takich jak:- najważniejsze wartości, z jaką marka powinna być kojarzona
- zasięg - lokalny czy ogólnokrajowy, a może jeszcze dalej
- kluczowe wskaźniki efektywności, które na bieżąco powiedzą nam na jakim etapie rozpoznawalności jest marka
Retargeting – rezonans marki
Dla wzmocnienia efektu utrwalania brandu używamy metod retargetowania czyli przypominania osobom odwiedzającym stronę o marce oraz ofercie. Korzystamy głównie z usługi Remarketing (nazwa własna Google), lecz dla wzmocnienia efektu możemy użyć także innych narzędzi – np. reklamy śledzące Facebooka w zależności od przyjętych taktyk, które uzgadniamy z Klientem.
Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?Zadzwoń najpierw Ty do nas: Zapytaj o tę usługę |