Strona internetowa dla dentysty – najważniejsze funkcjonalności

Strona internetowa gabinetu stomatologicznego powinna… Właśnie – czy jej podstawowym celem jest umówienie wizyty? A może sprawne przejście do strony kontaktu i rezerwacja telefoniczna? Czy jednak kluczowe jest wyeksponowanie profesjonalizmu danej placówki – kompetencji lekarzy, innowacyjności stosowanego sprzętu itp.? Dobra strona www dla dentysty powinna zawierać wszystkie te elementy. Jak na jednej witrynie osiągnąć tak…

10 najczęstszych błędów przy tworzeniu reklam medycznych

Często o reklamach, czy to na Facebooku, w Google’u, czy na Instagramie, mówi się przez pryzmat dobrych praktyk. Spróbujmy jednak temat ugryźć od innej strony, czyli… sprawdźmy najczęściej popełniane błędy w reklamach z dziedziny zdrowia i medycyny. Wbrew pozorom to właśnie takie treści mogą okazać się lepszym zbiorem wskazówek. Sprawdź czego warto unikać. Z racji…

Budujemy mapę odwiedzin pacjenta

Customer Journey Mapping czyli mapa podróży klienta to proces, który przechodzi użytkownik danego produktu czy usługi. Poprawne określenie takiej drogi, a tak naprawdę ułożenie jej w taki sposób, aby Twój odbiorca z łatwością dotarł do ostatecznego punktu ścieżki zakupowej, nie jest wcale proste. Warto jednak, byś podjął to wyzwanie – wielu naszych Klientów to zrobiło…

Jak kierować swój przekaz do Generacji Z?

Często mówi się o różnicach międzypokoleniowych. Jeśli chcesz zrobić dobry marketing medyczny czy jakikolwiek – powinieneś być ich świadom. Co więcej – trzeba wiedzieć, jak konstruować swój przekaz aby dotrzeć do danej grupy docelowej. Kim są i czym charakteryzują się osoby, określane jako Generacja Z? Generacja Z, czyli kto? Generacja Z to pokolenie, które przyszło…

Page 1 of 16
1 2 3 4 16