Jak kierować swój przekaz do Generacji Z?

Często mówi się o różnicach międzypokoleniowych. Jeśli chcesz zrobić dobry marketing medyczny czy jakikolwiek – powinieneś być ich świadom. Co więcej – trzeba wiedzieć, jak konstruować swój przekaz aby dotrzeć do danej grupy docelowej. Kim są i czym charakteryzują się osoby, określane jako Generacja Z? Generacja Z, czyli kto? Generacja Z to pokolenie, które przyszło…

Dlaczego potrzebni są wolontariusze w medycynie?

Niektóre szpitale, zwłaszcza od czasów pandemii, zgłaszają potrzebę i chęć przyjęcia pod swoje skrzydła wolontariuszy. Pomimo dużego zapotrzebowania na wolontariuszy, tylko jedna piąta Polaków poświęca na to swój prywatny czas.

Gdzie znaleźć darmowe zdjęcia na stronę medyczną?

„Ludzie zapamiętują 80% tego, co widzą i robią, 20% tego, co czytają, a tylko 10% tego, co usłyszą”(P. M. Lester, Syntactic Theory of Visual Communication). Prowadzenie profilu lub bloga i publikowanie w Internecie postów wymaga sporego zaangażowania. Już samo napisanie tekstu jest wyczerpującym procesem, a co dopiero przygotowywanie samodzielnie sesji zdjęciowej, żeby pozyskać zdjęcia, którymi…

Skuteczny ecommerce w branży medycznej. Jak go robić?

W większości biznesów medycznych korzystanie ze sklepu internetowego jest zupełnie niepotrzebne. Ecommerce w branży medycznej to rzadkość. Witryny lekarzy, klinik, czy nawet większych centrów medycznych skupiają się zwykle na prezentacji profili samych lekarzy. Można na nich znaleźć opisy usług medycznych. Co jednak w sytuacji, kiedy Twoja klinika prowadzi sprzedaż materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego lub…

Page 1 of 15
1 2 3 4 15