Jakie są narzędzia Google i jak korzystać z nich w marketingu medycznym?
Narzędzia Google zostały stworzone, aby zaspokoić potrzeby marketingowe firm. Każde z nich ma inny cel. Dowiedz się jak z nich korzystać!
Napisz dobry prompt, czyli o tym jak modele AI generują odpowiedzi
Dobry prompt to wiedza tajemna, której specjaliści strzegą jak oka w głowie. Ponieważ zrozumienie działania modeli AI pozwala na skuteczniejsze korzystanie z nich. Czytaj więcej→
Jak wypromować nową firmę z branży medycznej?
W dobie rosnącej konkurencji, skuteczna promocja firmy medycznej jest nie tylko pożądana, ale wręcz niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Czytaj więcej→
Kampania z influenserem, która osiągnie sukces – dobre praktyki
Kampania z influenserem może wygenerować ogromny sukces finansowy i wizerunkowy. Jak osiągnąć takie wyniki w branży medycznej? Czytaj więcej→
Nowości
Biznes
Narzędzia
Jak stworzyć swój awatar AI?
Awatar AI zyskuje na popularności. Pozwala na automatyzację procesów, obsługę pacjentów i oszczędność czasu. Dowiedz się jak stworzyć swojego awatara AI! Więcej→
Receptomaty – rewolucja w dostępie do leków czy zagrożenie dla zdrowia?
Receptomaty to rozwiązanie, które znacząco poprawia dostępność do leków. Jak każde nowatorskie rozwiązanie, mają one swoje wady i zagrożenia. Więcej→
Telemedycyna – jak zdalne konsultacje z lekarzem mogą pomóc w opiece nad pacjentem
Telemedycyna i zdalne konsultacje z lekarzem to przyszłość opieki zdrowotnej, która już dziś przynosi realne korzyści zarówno pacjentom, jak i personelowi medycznemu. Więcej→
Błędy w analizowaniu wyników – czego unikać w analizie kampanii reklamowych
Analiza danych niesie za sobą wiele pułapek. Sprawdź popularne błędy w analizowaniu wyników, które mogą wpływać na Twoje analizy i decyzje biznesowe. Więcej→
Marketing wielokanałowy, czyli kompleksowa obsługa marketingu medycznego
Czym jest marketing wielokanałowy w kontekście medycznym i jak może przyczynić się do sukcesu placówek medycznych? Więcej→
Jak reklamować usługi medyczne dla osób starszych, czyli marketing medyczny dla seniorów
Marketing medyczny dla osób starszych cały czas zyskuje na znaczeniu, ponieważ społeczeństwo się starzeje i coraz więcej osób szuka usług medycznych dla seniorów. Więcej→
Jak reklamować wybielanie zębów w Internecie, czyli marketing medyczny zza kulis
Jak reklamować wybielanie zębów, aby ścieżka pacjenta przyniosła gabinetowi dentystycznemu wymierne efekty? Poznaj nasze case study. Więcej→
Jak skutecznie reklamować usługi medyczne dla dzieci?
Marketing medyczny usług dla dzieci jest możliwy, jednak dotyczą go pewne zasady, których musisz przestrzegać, aby wzbudzić zaufanie swoich pacjentów. Więcej→
Jak testować dostępność swojej strony według WCAG?
WCAG dla stron medycznych jest niezwykle ważne w branży, ponieważ eliminuje bariery dostępności dla osób z różnymi niepełno sprawnościami. Więcej→
Jak zaprojektować logo dla gabinetu medycznego?
W branży medycznej, gdzie zaufanie i bezpieczeństwo są priorytetem, logo gabinetu medycznego odgrywa istotną rolę w budowaniu pozytywnych relacji z pacjentami. Więcej→
Witaj na blogu
Działamy na rynku w branży marketingu internetowego od roku 2001. Jeśli chodzi o marketing medyczny online - możemy się pochwalić ponad 8 letnim doświadczeniem. Wiemy też, że ten obszar wiedzy zmienia się i rozwija w wielkim tempie. Wciąż szukamy nowych dróg rozwoju i jednocześnie dzielimy się tym co już wiemy. Zapraszamy na bloga.