Dlaczego potrzebni są wolontariusze w medycynie?

Niektóre szpitale, zwłaszcza od czasów pandemii, zgłaszają potrzebę i chęć przyjęcia pod swoje skrzydła wolontariuszy. Pomimo dużego zapotrzebowania na wolontariuszy, tylko jedna piąta Polaków poświęca na to swój prywatny czas.

Gdzie znaleźć darmowe zdjęcia na stronę medyczną?

„Ludzie zapamiętują 80% tego, co widzą i robią, 20% tego, co czytają, a tylko 10% tego, co usłyszą”(P. M. Lester, Syntactic Theory of Visual Communication). Prowadzenie profilu lub bloga i publikowanie w Internecie postów wymaga sporego zaangażowania. Już samo napisanie tekstu jest wyczerpującym procesem, a co dopiero przygotowywanie samodzielnie sesji zdjęciowej, żeby pozyskać zdjęcia, którymi…

Skuteczny ecommerce w branży medycznej. Jak go robić?

W większości biznesów medycznych korzystanie ze sklepu internetowego jest zupełnie niepotrzebne. Ecommerce w branży medycznej to rzadkość. Witryny lekarzy, klinik, czy nawet większych centrów medycznych skupiają się zwykle na prezentacji profili samych lekarzy. Można na nich znaleźć opisy usług medycznych. Co jednak w sytuacji, kiedy Twoja klinika prowadzi sprzedaż materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego lub…

Czym jest white paper i jak go używać w marketingu dla medycyny

White paper jest nieco zbliżony do e-Booka, w tym formą – najczęściej spotkamy się z nim w formacie PDF, z dokładnym spisem treści i materiałów źródłowych. Najlepszą jego cechą rozpoznawczą jest jednak jego wyjątkowo ekspercki ton, pozwalający na ukazanie się twórcy jako autorytetu w danej dziedzinie.

Marketing medyczny dla szpitala – jak to zrobić

Promowanie usług w Internecie jest zróżnicowane w zależności od wielu składowych – branży, grupy docelowej, rozwiązywanego problemu. Dlatego wdrażając marketing medyczny dla szpitala nie powinieneś skupiać się wyłącznie na podręcznikowej wiedzy marketingowej.

Page 1 of 14
1 2 3 4 14