SEO dla strony medycznej – popraw je

Witryna internetowa to najważniejsze narzędzie do prowadzenia nie tylko marketingu, ale często także do organizacji prywatnej opieki medycznej w ogóle. Czasy przekazywania informacji z ust do ust o jakości usług medycznych prawdopodobnie już bezpowrotnie minęły. W każdym razie w odniesieniu do szerokiego zasięgu marketingu – na pewno. Większość lekarzy, którzy prowadzą swoje prywatne gabinety doskonale…

Mało pacjentów na stronie WWW? Na co musisz zwrócić uwagę

Posiadanie witryny internetowej gabinetu lub kliniki to dziś niekwestionowana przez nikogo konieczność. W dobie prężnie działających mediów społecznościowych, często zapominamy jednak, jak ważne jest dbanie o stronę WWW i stymulowanie działań. Zwłaszcza chodzi o te działania, jakie mają wzbudzić jej wysoką popularność. Witryna internetowa nie może być wyłącznie wizytówką. Takie podejście z góry skazuje ja…

Zalety e-mail marketingu w branży medycznej

Zdecydowana większość z nas posiada swój osobisty adres e-mail. Z oczywistych powodów, niektórzy poczty elektronicznej używają częściej i bardziej intensywnie. Inni zaglądają na nią od czasu do czasu. Nie sposób jednak uniknąć korzystania z e-maila, jeśli aktywnie korzysta się z internetu. Adres e-mail potrzebny jest w wielu sytuacjach – najprostszym przykładem mogą być zakupy w…

Sprzedaż usług paramedycznych – jak to się robi?

Medycyna naturalna, zwana inaczej medycyną niekonwencjonalną, to naturalne metody leczenia osoby chorej, oparte na składnikach lub metodach pochodzenia naturalnego. Wykorzystuje zioła, masaże, własnoręcznie robione maści, jak i napary, które kojarzą się z trybem leczenia stosowanym przed wiekami. Ma ona swoje źródła w czasach zanim rozwinęła się klasyczna medycyna. Równolegle z nią (tą konwencjonalną), cały czas…