Partner klubu sportowego. Jak dobrze wykorzystać współpracę w centrum medycznym?
Jeśli jako manager centrum medycznego planujesz współpracę z klubem sportowym warto się do tego dobrze przygotować jeszcze zanim wybierzesz właściwego partnera.
Jeśli jako manager centrum medycznego planujesz współpracę z klubem sportowym warto się do tego dobrze przygotować jeszcze zanim wybierzesz właściwego partnera.
Kliniki medycyny estetycznej w największych miastach wyrastają jak grzyby po deszczu. Wśród nich znajdują się te najbardziej rozpoznawalne, znane z programów telewizyjnych, jak i nieco mniej, które muszą walczyć o swoją pozycję na rynku.
Strona internetowa gabinetu stomatologicznego powinna… Właśnie – czy jej podstawowym celem jest umówienie wizyty? A może sprawne przejście do strony kontaktu i rezerwacja telefoniczna? Czy jednak kluczowe jest wyeksponowanie profesjonalizmu danej placówki – kompetencji lekarzy, innowacyjności stosowanego sprzętu itp.? Dobra strona www dla dentysty powinna zawierać wszystkie te elementy. Jak na jednej witrynie osiągnąć tak…
To co buduje prawdziwą przestrzeń do porozumienia pomiędzy lekarzem a jego pacjentami to realna i poprawna komunikacja marketingowa. Przeczytaj, jak zrobić to dobrze.
Często o reklamach, czy to na Facebooku, w Google’u, czy na Instagramie, mówi się przez pryzmat dobrych praktyk. Spróbujmy jednak temat ugryźć od innej strony, czyli… sprawdźmy najczęściej popełniane błędy w reklamach z dziedziny zdrowia i medycyny. Wbrew pozorom to właśnie takie treści mogą okazać się lepszym zbiorem wskazówek. Sprawdź czego warto unikać. Z racji…
Dobrze napisany tekst medyczny przekazuje nie tylko rzetelne informacje naukowe, ale też tekst, który… sprzedaje. Jednocześnie, źle napisany, może spowodować wiele szkód.
Customer Journey Mapping czyli mapa podróży klienta to proces, który przechodzi użytkownik danego produktu czy usługi. Poprawne określenie takiej drogi, a tak naprawdę ułożenie jej w taki sposób, aby Twój odbiorca z łatwością dotarł do ostatecznego punktu ścieżki zakupowej, nie jest wcale proste. Warto jednak, byś podjął to wyzwanie – wielu naszych Klientów to zrobiło…
Aby dowiedzieć się, jak pracę Twojej placówki oceniają pacjenci, warto zadać im kilka pytań. Dzięki temu dowiesz się, co jest Twoją mocną stroną, a co należy jeszcze poprawić.
Medium posiadające tak potężną grupę docelową powinno być z absolutną pewnością częścią strategii marketingowej. Jak zbudować markę na Spotify – dowiedz się, jak uzyskać nowych odbiorców.
Pacjent w czasach pandemii to właściwie zupełnie inny klient, niż wcześniej. Dowiedz się, jak do niego dotrzeć.