Wizytówki Google dla Medycyny

Dosłownie mówiąc - profil Google Moja Firma (Google My Business) to bardzo ważny i, w ostatnim czasie niemal kluczowy element marketingu w wyszukiwarce – także dla firmy medycznej. A może nawet zwłaszcza dla niej. Przy wielu ograniczeniach kampanii reklamowych w działalności medycznej ten znany indeks firm pozwala na bezpłatne publikowanie wielu szczegółowych informacji na temat przedsiębiorstw. Stworzenie profilu to świetny sposób na zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Co ważne – w dobie tak ogromnej konkurencji na rynku medycznym, warto to zrobić umiejętnie.

Pokaż pacjentom gdzie przyjmujesz

Wkrótce tu będzie wideo

Profesjonalna wizytówka w Google

Zajmując się pozycjonowaniem lokalnym stron klientów od lat doceniamy rolę profilów Google Moja Firma w tym procesie. Od roku 2023 usługa ta stała się realną platformą dla firm, które stawiają również na żywy kontakt z klientem / pacjentem. Dlatego naszym Klientom proponujemy zbudowanie mocnej wizytówki. I to już od samego początku współpracy. Jeśli już miałeś wizytówkę, zaproponujemy Ci wykonanie głębokiego audytu. Jeśli będzie tego wymagać, poprawimy wszystkie istotne jego elementy.

Mapy Google

Niezależnie, czy chcesz dotrzeć do osób, które mają fizycznie odwiedzić Twoją placówkę, czy też do tych, którzy powinni widzieć Twoją ofertę online - sprawimy, że Twoja przychodnia/gabinet i to co proponujesz, będzie dobrze widoczne w wynikach lokalnego wyszukiwania. Dzięki dobrze ustawionej Mapie Google Twoi pacjenci nie będą mieli problemu z rozpoznaniem, jak do Ciebie trafić. To pomocne w przypadku nawigacji z użyciem smartfona. W roku 2023 użytkownicy systemu Android (czyli natywnego systemu operacyjnego dla usług Google) to statystycznie wciąż 70% wszystkich użytkowników. W szczególności prawdopodobieństwo wyświetlenia opisu firmy lokalnej jest większe, gdy użytkownicy szukają jej w Map Google będąc w pobliżu Twojej lokalizacji.

Porządne i konkretne opisy wizytówki Google

Dzięki umiejętnościom i praktyce naszych copywriterów przygotujemy dla Ciebie spójne opisy Twojej działalności medycznej. We właściwy sposób ujmiemy informacje ważne dla pacjentów.  W tym: godziny otwarcia, specjalne ułatwienia wyróżniające Twoją placówkę. Wskażemy obostrzenia (jak w trakcie pandemii COVID-19). Wizytówki Google firm medycznych mogą mieć dobre lokalne SEO. Zatem warto dbać o aktualizację na bieżąco. Sprawi to, że Twój profil będzie pojawiał się wyżej w wynikach zapytań niż u Twojej konkurencji. Dbamy o to, aby nasi Klienci mieli zawsze zaktualizowane dane.

Opinie w Google

To również część systemu Google Moja Firma. Opnie Google to zdecydowanie ważny element wpływający na częstość wizyt pacjentów. Są niejako dowodem społecznym, budują autorytet lekarza, gabinetu lub całej przychodni lekarskiej / szpitala. Ilość gwiazdek, a szczególnie opisy własnych doświadczeń osób, które odwiedziły Twoja placówkę mają znaczenie dla następnych potencjalnych pacjentów, którzy Cię odwiedzą.
Jako wyspecjalizowana agencja marketingowa pomagamy naszym Klientom wdrażać możliwie najlepszą strategię komunikacji z pacjentami. Nie mamy bezpośredniego wpływu na to jak będą brzmiały opinie na Twój Temat w Google i zdecydowanie odradzamy ich zakup od szemranych dostawców „usług marketingowych”. Nie możesz również wybierać które opinie będą się pojawiać, ponieważ system ten działa poza Twoją i naszą kontrolą. Możesz jednak i powinieneś odpowiadać na recenzje. Nie o to bowiem chodzi, aby mieć 100% pięciogwiazdkowych opinii, lecz aby prowadzić konstruktywny dialog z użytkownikami. Co więcej wiemy o tym , że Google bardziej ceni aktywne choć mieszane opinie pozytywne i negatywne niż takie, które są idealnie pozytywne i „martwe”.

Treści w Google Moja Firma

W ramach projektu Medyczny Marketing prowadzimy częstą publikację nowych treści w wizytówkach Google naszych klientów. Są to zarówno nowe i zaktualizowane opisy Produktów i Usług jak i Aktualizacje, czyli skróty artykułów, jakie publikujemy na blogach naszych Klientów. Mając dostęp do własnych i realizowanych przez Klientów filmów, rolek i innych materiałów wideo także dbamy o ich częste publikowanie w ramach tej platformy. Za każdym razem dbamy, aby publikowane przez nas treści zawierały odpowiednie (ważne i trendujące) słowa kluczowe, dzięki czemu Twoja placówka medyczna wypadnie lepiej niż konkurencyjne.

Aktualizacja informacji o firmie

Znając godziny otwarcia placówki medycznej (zwłaszcza w szczególnych okresach jak święta, wakacje etc.) jesteśmy w stanie aktualizować je na bieżąco. Wiemy bowiem, jak wielkie jest rozdrażnienie pacjenta, który przyjeżdża pod drzwi nieczynnej przychodni lub gabinetu lekarskiego. Jeśli w Twojej firmie dzieje się coś szczególnego zdecydowanie warto zamieścić zdjęcia lub krótkie wideo nie tylko na Facebooku czy Instagramie, ale również w Google Moja Firma. Ten kanał działa odrębnie niż social media kontrolowane przez META. Dlatego dbamy o to, aby i tutaj uzupełniać relacje z ciekawych wydarzeń i zmian jakim podlega Twój biznes medyczny.
Oczywiście profil Google Moja Firma to część szerokiej strategii, która jest zintegrowaną częścią naszej oferty. Tym samym traktujemy go jako bardzo ważną taktykę marketingową pakietów jakie proponujemy naszym Klientom.

Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?

Zadzwoń wcześniej Ty do nas:

Zapytaj o tę usługę

    Przepisz znaki: captcha
    Scroll to top