Teksty i prowadzenie bloga medycznego
Copywriting dla branży medycznej jest szczególny. Wymaga nie tylko dobrego warsztatu pisarskiego i biznesowego trafienia do grupy docelowej. Jego ważnym elementem jest także realna medyczna wiedza ukierunkowana na tematykę, o jakiej się pisze.
Wiąże się to z odpowiedzialnością za publikowane treści, które mogą mieć wpływ na ludzkie zdrowie, często nawet życie. Jako wyspecjalizowana agencja marketingowa tworzymy treści spełniające obydwa te warunki.
Nie rób tego Czatem GPT
Teksty na stronę placówki medycznej
W sieci można spotkać wiele opowieści, że nadeszła era filmów i nikogo nie interesuje słowo pisane. To do pewnego stopnia prawda w odniesieniu do niektórych social mediów, ale bynajmniej nie do stron WWW. Tworzymy dla naszych Klientów treści związane z ofertą. Są to między innymi opisy świadczonych usług medycznych, badań lub zabiegów.
Przygotowujemy teksty eksperckie, konsultowane z lekarzami odpowiednich specjalizacji. Zatrudniamy copywriterów z mocnym przygotowaniem medycznym. Z reguły są to młodzi lekarze, którzy poza wiedzą merytoryczną posiadają także doświadczenie jako twórcy tekstów przygotowanych w komunikatywny sposób.
Reklama lekarzy i podmiotów medycznych
Tworzymy reklamy wyświetlane w ramach sieci Google Ads zarówno dla wyszukiwarki jak i w sieci reklam display’owych pojawiających się na partnerskich stronach. Copywriting reklamowy dla tych mediów jest specyficzny, ponieważ wymaga nie tylko biznesowego podejścia i wiedzy merytorycznej.
Boksy reklamowe pozwalają na ilościowo ograniczony przekaz. 30 znaków ze spacjami to nagłówek reklamy, który będzie linkiem, a opis razem z zachętą do akcji trzeba zmieścić w 90 znakach. To rzeczywiście niewielka przestrzeń, aby zmieścić najważniejsze informacje i wpłynąć na odbiorcę.
Blogowanie
Strony biznesowe, w tym także medyczne, tworzone w ostatnich latach, często wyposażane są w blogi. Sami zachęcamy do tego naszych Klientów. Dzięki nim możliwa jest szybka komunikacja z czytelnikiem, pacjentem. Także jego edukacja. Blog pozwala w naturalny sposób stale rozbudowywać witrynę WWW o nowe i ciekawe treści. Będziemy tworzyć dla Ciebie (lub za Ciebie) bloga tematycznego lub eksperckiego dopasowanego do usług medycznych, jakie świadczy Twoja placówka. Przygotujemy artykuły pasujące do Twoich celów biznesowych i inspirujące dla Twoich obecnych i potencjalnych pacjentów. Znajdziemy dla nich odpowiednie zdjęcia, przygotujemy piękne i kontekstowo powiązane z tekstem grafiki lub schematy.
Copywriting i SEO
Piszemy teksty dopasowane do strategii content marketingowej i wspierające SEO. Dbamy o odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi troszcząc się jednocześnie o jakość przekazu. Wiemy, że kluczem do sukcesu w marketingu treści jest wysoka wartość tego, co się publikuje. Jednocześnie znamy się na pozycjonowaniu. Dlatego przykładamy dużą wagę do tego, aby nasz medyczny copywriting był przyjemny w odbiorze przez czytelnika i dobrze dopasowany do bieżących algorytmów wyszukiwarki Google. Na stronach i na blogach wyjaśniamy wiele pojęć medycznych , które dla pacjentów mogą nie być oczywiste. To zwiększa autorytet Twojej marki i tym samym strony internetowej w sposób, który przekonuje użytkowników, żeby kontaktowali się właśnie z Tobą, kiedy poszukują pomocy w rozwiązywaniu ich problemów ze zdrowiem.
Teksty pisane ręcznie
Od pewnego czasu modnym narzędziem internetowym do kreacji tekstów stał się Chat GPT. Coraz częściej pojawiają się opinie, że w zasadzie zastępuje on copywriterów ponieważ bardzo trudno jest odróżnić tekst przygotowany przez człowieka od tego stworzonego maszynowo. Do pewnego stopnia można się z tym zgodzić, gdyby strony internetowe nie podlegały indeksowaniu poprzez roboty wyszukiwarek a były tylko czytane przez człowieka. Niestety wytyczne Google wprost odradzają pisanie treści za pomocą automatów, a roboty wyszukiwarki nadal świetnie je rozpoznają i zdecydowanie traktują jako gorszej jakości. Dlatego wszystkie treści, które podlegają pozycjonowaniu są przez nas pisane w sposób ręczny. Odrębną kwestią obecnie jest poziom wytrenowania zautomatyzowanego pisania, który nadal jest mocno niedoskonały.
Pozycjonowanie szerokie dzięki treściom
Tworząc wysokiej jakości treści na Twoją stronę skupiamy się na poszerzaniu zasobu słów kluczowych, dzięki którym powinna być ona odnajdywalna w Internecie. Aktualizujemy zawartość zarówno stron ofertowych, jak i stale rozwijamy bloga. To sprawia, że Twoja witryna staje się odnajdywalna również na tzw. „długie ogony” to znaczy słowa, które znacząco przekraczają prostą listę kilkunastu słów kluczowych na których szczególnie Ci zależy. Treści pisane wzbogacamy również o specjalne bloki jak FAQ (często zadawane pytania z odpowiedziami) i wiele innych. Przy zmieniających się warunkach prezentacji wyników w wyszukiwarce Google tego typu zabiegi nabierają szczególnej wartości w walce o ruch organiczny z konkurencyjnymi stronami.
Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?
Zadzwoń wcześniej Ty do nas: