Jednym z podstawowych narzędzi dotarcia do grupy potencjalnych klientów jest strona WWW. Strony internetowe dla placówek medycznych, jakie tworzymy, są kompletnymi systemami przygotowanymi do wdrażania strategii marketingowej."Strony internetowe promują Cię przez 24 godziny na dobę: żaden pracownik tego nie zrobi" Paul Cookson, brytyjski poeta
Strony internetowe placówek medycznych - jak powstają
Każdy projekt tworzenia serwisu medycznego traktujemy indywidualnie. Pierwszym etapem jest zbieranie wymagań Klienta. Wiemy, jak bardzo wymagająca jest branża medyczna, dlatego staramy się możliwie spotkać z Klientem w ramach warsztatów uruchamiających projekt na możliwie najwcześniejszym etapie współpracy. Podczas spotkania uzgadniamy najważniejsze części witryny, jej funkcjonalności, wersje językowe, jeśli będzie tłumaczona. Dopytujemy również o całe mnóstwo cech, nawet tych, których Klient sam nie wymieni. Robimy to po to abyśmy byli pewni, że dobrze rozumiemy wszystkie jego potrzeby i wymagania. Staramy się możliwie najlepiej powiązać nasze rekomendacje dla Klienta z jego całościową strategią marketingową.Wygląd i zarządzanie stroną
Obsługa przez smartfony i tablety
Strona WWW powinna być responsywna. To oznacza, że niezależnie od tego, czy wyświetlana będzie na komputerze stacjonarnym, czy urządzeniu mobilnym, musi pokazywać się poprawnie dając użytkownikowi możliwość zarządzania każdą umieszczoną na niej funkcjonalnością. Na ten element projektu strony także zwracamy baczną uwagę.Witryna placówki medycznej gotowa na SEO
Jednym z obowiązkowych kryteriów, jakie powinna spełniać strona WWW dla placówki medycznej (zresztą podobnie, jak witryna internetowa), jest jej gotowość na działania SEO. Bardzo dbamy o to, aby tworzona przez nas strona internetowa była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych. Opierając się na własnym ponad 16-to letnim doświadczeniu w pozycjonowaniu wiemy, że nieprzemyślana konstrukcja pod względem SEO uniemożliwiłaby osiągnięcie dobrych pozycji nawet, jeśli później umieszczono by na stronie wspaniałe przydatne treści, a w sieci pojawiłyby się cenne linki do tych treści.Zawartość serwisu internetowego
Konwersja strony medycznej
Aby spełnić swoją główną funkcję biznesową witryna placówki medycznej powinna ułatwiać użytkownikowi konwersję. Na ogół jest nią telefon, pod który ma zadzwonić pacjent. Powinien on być łatwo widoczny i dawać możliwości prostej obsługi z telefonu komórkowego. Kontakt telefoniczny z placówką to jednak nie jedyna forma konwersji, jaką możemy wdrożyć na Twojej stronie. Dla potrzeb kontaktu tworzymy podstrony docelowe zawierające formularze kontaktowe, a także newslettery lub inne narzędzia do kontaktu (np. komunikatory).Szybkość ładowania i bezpieczeństwo
Przykładamy dużą wagę do tego, aby budować serwisy medyczne w taki sposób aby były lekkie i bezpieczne. Zadbamy także o te aspekty Twojej witryny. Są one ważne ze względów użytkowych. Także z uwagi na SEO optymalizacja szybkości ładowania jest jednym z kluczowych parametrów.
Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?Zadzwoń najpierw Ty do nas: Zapytaj o tę usługę |