Obojętne, czy chodzi o branżę medyczną, czy też jakąkolwiek inną, strategia dla działań marketingowych powinna być na pierwszym planie. Jest jak plan gry. Budując własny pomysł na biznes warto od niej zacząć. Oferujemy placówkom medycznym doradztwo i przygotowanie strategii działań marketingowych.Największym ryzykiem, jakie istnieje jest brak ryzyka ... W świecie, który zmienia się bardzo szybko, jedyną strategią, która gwarantuje porażkę, jest nie podejmowanie ryzyka. Mark Zuckerberg
Cele biznesowe
Zwykle rozpoczynamy od wysokopoziomowych celów biznesowych. W trakcie pracy nad każdym projektem to jeden z najważniejszych etapów. Jeśli wiesz, czego oczekujesz od swojego biznesu medycznego, to już pewna część pracy jest wykonana. Jeśli uzgodnimy te cele i będziemy mieli ich świadomość to Twoje cele będą dla nas jak kompas. W każdym momencie pracy możemy do nich wrócić i zweryfikować, czy wdrażane przez nas taktyki pozwalają spełnić Twoje cele biznesowe. Na tej podstawie, również wspólnie z Tobą określimy grupę kluczowych wskaźników efektywności. Będą one naszymi narzędziami pomiarowymi Dzięki nim będziemy wiedzieli w którym miejscu twojego planu marketingowego jesteśmy w danej chwili, a Ty jako nasz Klient na bieżąco będziesz mieć wiedzę jaka jest nasza skuteczność w działaniu.Strategia komunikacji marki medycznej
Monitoring konkurencji
Poznanie konkurencji ma ważny wpływ na to, jakie przyjmiesz ogólne i szczegółowe kierunki w strategiach zarówno komunikacyjnej jak i ogólnie strategii działań marketingowych. Przeprowadzamy audyty konkurencji związane z ich działaniami w Internecie. Pozwala to rozpoznać szanse i zagrożenia, jak również odnaleźć potencjalne przewagi rynkowe dla Twojego biznesu i wdrażać wypracowaną strategię w taki sposób, by osiągać założone cele biznesowe.Raporty z realizacji strategii działań marketingowych
Równie ważne jak planowanie i określanie głównych wskaźników efektywności, jest monitorowanie postępów własnej pracy. Dlatego tworzymy szczegółowe raporty w cyklach tygodniowych i miesięcznych. Pozwalają nam one podejmować wspólnie z Klientem kluczowe decyzje o ewentualnych zmianach w poszczególnych kanałach komunikacji, budżetach, czy wybieranych priorytetach podczas trwania kampanii.Działamy zwinnie
Aby zachować łatwość reagowania na zmiany rynkowe, także z poziomu strategii działań marketingowych podczas jej realizacji przyjęliśmy model Agile – wzorując się na projektach programistycznych. Stąd też podobny model pracy: działamy w sprintach tygodniowych, dwutygodniowych lub miesięcznych. Naszym priorytetem jest mierzalna wartość dla Klienta w postaci konkretnego rozwiązania strategicznego, które da mu przewagę rynkową w określonej niszy i pozwoli dotrzeć do możliwie największej ilości potencjalnych klientów.
Chcesz, aby nowi pacjenci do Ciebie dzwonili?Zadzwoń wcześniej Ty do nas: Zapytaj o tę usługę |