Kluczowe parametry sukcesu strony medycznej

Jeśli prowadzisz biznes medyczny (czy jakikolwiek) jednym z najważniejszych parametrów sukcesu jest wielkość Twojej sprzedaży. Mówiąc dokładniej – przychód przeliczony na PLN w skali miesiąca jest kluczowy. To on decyduje nie tylko o przetrwaniu Twojej firmy, ale także o tym jakie efektywnie możesz osiągnąć zyski, ile masz pieniędzy na rozwój i na inne koszty związane…

Jak poprawić doświadczenia pacjenta w Twoim centrum medycznym?

Na doświadczenia pacjenta wpływa wiele czynników. Pozytywne bądź negatywne wrażenia dotyczą zarówno wizyty u lekarza, standardu gabinetu lekarskiego, pomocnej obsługi w rejestracji. Dootyczy także dostępnych możliwości online takich jak teleporady czy e-recepta. Postaraj się zarządzać placówką w taki sposób, aby doświadczenia pacjenta były jak najlepsze i kreowane głównie przez Ciebie. To obszar, którym lepiej jest…

Strona internetowa dla dentysty – najważniejsze funkcjonalności

Strona internetowa gabinetu stomatologicznego powinna… Właśnie – czy jej podstawowym celem jest umówienie wizyty? A może sprawne przejście do strony kontaktu i rezerwacja telefoniczna? Czy jednak kluczowe jest wyeksponowanie profesjonalizmu danej placówki – kompetencji lekarzy, innowacyjności stosowanego sprzętu itp.? Dobra strona www dla dentysty powinna zawierać wszystkie te elementy. Jak na jednej witrynie osiągnąć tak…

10 najczęstszych błędów przy tworzeniu reklam medycznych

Często o reklamach, czy to na Facebooku, w Google’u, czy na Instagramie, mówi się przez pryzmat dobrych praktyk. Spróbujmy jednak temat ugryźć od innej strony, czyli… sprawdźmy najczęściej popełniane błędy w reklamach z dziedziny zdrowia i medycyny. Wbrew pozorom to właśnie takie treści mogą okazać się lepszym zbiorem wskazówek. Sprawdź czego warto unikać. Z racji…

Budujemy mapę odwiedzin pacjenta

Customer Journey Mapping czyli mapa podróży klienta to proces, który przechodzi użytkownik danego produktu czy usługi. Poprawne określenie takiej drogi, a tak naprawdę ułożenie jej w taki sposób, aby Twój odbiorca z łatwością dotarł do ostatecznego punktu ścieżki zakupowej, nie jest wcale proste. Warto jednak, byś podjął to wyzwanie – wielu naszych Klientów to zrobiło…

Page 4 of 18
1 2 3 4 5 6 7 18