Dlaczego musisz mieć swoją wizytówkę na swojej stronie WWW?

Często śmiejemy się, że Polak ma wiedzę wszechstronną – wielu z nas zna się na polityce, finansach (nie swoich oczywiście) i spokojnie prawie każdy mógłby zasiadać w dowolnym jury telewizyjnych konkursów. Ale jeśli chodzi o zdrowie – „leczymy się internetem”. Na szczęście nie tylko nim. Obecnie, około 10 milionów Polaków poszukuje w internecie informacji dotyczących…

Wizja i misja firmy medycznej

Biznes medyczny różni się od działalności innych sektorów rynku. Jakkolwiek wizja i misja firmy to kluczowe elementy także w tym przypadku. Rzetelnie opracowane i wdrożone są czymś więcej niż „ściemą dla hajsu”. Przeczytaj i dowiedz się jak na nich zbudować realne wartości.

[e-Book] Chcesz mieć więcej pacjentów? Zacznij od strony WWW

Prowadzisz swój gabinet już od jakiegoś czasu. Przychodzą do Ciebie pacjenci, którzy kojarzą Cię jeszcze z czasów, gdy pracowałeś w szpitalu, a może to ci sami, jacy wcześniej przychodzili gdy przyjmowałeś w poradni publicznej… Niektórych nie znasz, ale oni, można powiedzieć, że prawie znają Ciebie, bo wiedzą, że można Ci zaufać – słyszeli o Tobie…

Jakie są pokolenia Twoich pacjentów i ich oczekiwania wobec Ciebie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie i przyciągać nowych pacjentów, lekarze powinni zakładać, że pacjenci różnią się między sobą. Oczywiście dzieje się tak na poziomie indywidualnym, ale też każde kolejne pokolenie oczekuje od placówki medycznej trochę innego rodzaju wartości. Uwzględniając demografię w swoich działaniach usprawniających funkcjonowanie przychodni czy gabinetu, odnajdziesz lepszą płaszczyznę komunikacji z pacjentem…

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami w internecie?

Nawet najbardziej wybitny specjalista w swojej dziedzinie nie jest cudotwórcą i nie jest w stanie zapewnić w 100% zadowolenia swoich pacjentów. Misja każdego lekarza polega na zagwarantowaniu możliwie najlepszej pomocy i opieki swoim pacjentom. Podczas terapii pojawiają się jednak zupełnie inne zjawiska także po stronie pacjenta. Również pozamedyczne oczekiwania, które trudno spełnić. Czasem także do…

Nowoczesne taktyki SEO dla stron medycznych

Rok 2018 przynosi sporo zmian w podejściu do pozycjonowania stron WWW. Już dawno minęły czasy zabawy w ciuciubabkę z wyszukiwarką. Google potrafi świetnie odróżniać nie tylko realną treść od spamu, czy oceniać jakość linków zewnętrznych. Umie także coraz lepiej badać zachowanie użytkownika na poszczególnych podstronach. Od roku 2015 wdrażany jest także mechanizm machine rearning. To…

Marketing konsumencki to klucz do rozwoju Twojego gabinetu lub kliniki

Minęły już czasy, kiedy prywatne gabinety i kliniki opierały się wyłącznie na cichej opiece zdrowotnej i bazowały jedynie na opiniach przekazywanych z ust do ust. Zrozumienie, że pacjent to też konsument, jest pierwszym krokiem do zaspokojenia jego potrzeb i nawiązania relacji. Przejrzeliśmy światowe zasoby i ze zdziwieniem stwierdziliśmy, że to także o nas. Zatem niezależnie…

RODO – Rewolucja w zbieraniu danych osobowych, czy strachy na lachy

RODO w placówkach medycznych Tak jak się spodziewałem od początku roku zaczyna się coraz większy szum z powodu zbliżającego się terminu wejścia w życie regulacji RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – ang: GDPR, skrót od General Data Protection Reform). W Polsce regulacja ta wchodzi w życie od 25 maja 2018. Mówiąc skrótowo ale wprost…

Światowe trendy w marketingu medycznym na rok 2018

Światowe trendy w marketingu branżowym,  prędzej czy później pojawiają się i u nas. Pewne opóźnienie, z którym mamy normalnie do czynienia ma swoje zalety, bo pozwala ocenić skuteczność danych działań. Śledząc pewne zjawiska na Zachodzie, możemy też wyprzedzić konkurencję i zastosować choćby niektóre ruchy i działania. Według przodującej, kalifornijskiej agencji zajmującej się marketingiem medycznym Healthcare…

5 sposobów na skuteczne zarządzanie wizerunkiem w internecie

Dobra opinia niesie się szybko, ale zła – jeszcze szybciej. Ludzkie osądy mogą wpływać zarówno na sukces jak i na porażkę. Zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym zależy nam na tym, aby ludzie dobrze o nas mówili i doceniali naszą pracę. W takich zawodach jak lekarz, gdzie od jego pracy zależy ludzkie zdrowie lub…